Patek Philippe-tråden

Ren galskap….:cautious:
Enig.

PP er der.
FPJ er der.
AP er der.
RM er der.

Mye tullete innen de domenene som overgår det villeste Rolexhysteriet, og som - når alt kommer til alt - virker Rolex relativt normalt i forhold. Det er dessverre slik at pretensiøse tilnærminger innen PP, FPJ og AP medvirker til at det ikke belyses like mye som det burde og derfor heller ikke utsatt for berettighet kritikk.
 
C9B56FFA-FB29-46C9-AE3F-D8A644D62C15.jpeg

 
  • Liker
Reaksjoner: Stonefly og FramII
Her er min take :)


Jeg må si jeg egentlig likte denne - ikke minst deilig at de kommer med noe annet enn nautilus i ny farge.

Men, før jeg leste artikkelen fikk jeg inntrykk av at skiven var inspirert av lydbølger og sånn sett var en forlengelse av klokkens DNA. Å så lese at den er inspirert av klassiske felger, så skal jeg innrømme at det var skikkelig turn-off. (Ser naturligvis at det er kanter/stjerner og ikke bølger, men likevel). Hvor kommer det med felger fra, liksom? Virker nesten som de har tatt en veldig kul klokke, kul idé og tekniske innovasjoner - alt meget godt harmonert - og så bare funnet frem fra skuffen den forrige morsomme ideen de hadde til skive. Mulig jeg legger veldig mye i det her, men just my 5 cent.
 
Fullstendig unødvendig, aldeles uoppnåelig, og fantastisk kul! Hadde jeg vært tilstrekkelig bemidlet, og i kategorien som fikk stå på kjøperlista for denne, så hadde jeg kjøpt den tvert. Man kan jo drømme.
 
Gratulerer @FramII 2 sykt kuule klokker! Håper jeg treffer deg en gang så jeg kan prøve de! Spesielt Aquanaut! Hørt den er myyye større enn 5164 så må få prøvd en gang!
 
  • Liker
Reaksjoner: FramII
Enig.

PP er der.
FPJ er der.
AP er der.
RM er der.

Mye tullete innen de domenene som overgår det villeste Rolexhysteriet, og som - når alt kommer til alt - virker Rolex relativt normalt i forhold. Det er dessverre slik at pretensiøse tilnærminger innen PP, FPJ og AP medvirker til at det ikke belyses like mye som det burde og derfor heller ikke utsatt for berettighet kritikk.

Jeg kan ta den lenger og påstå at hele klokkeverdenen er fullstendig galskap. Selv noe så 'vanlig' som en Speedmaster har over dobla i pris på 10 år.