Passaround mk5 2021

Da har jeg hatt B&R noen dager og klokken er på vei tilbake til @krille

Jeg liker designet. Blandingen av børstet og polert stål spiller fint i lyset. Gummiremmen virker også å være av god kvalitet.

Som andre har kommentert, synes jeg også at låsen og kronen har forbedringspotensiale. Remmen må sitte ganske løst på for at låsen ikke skal gnage på håndleddet og kronen er litt vrien å få tak på.

Det var artig å prøve noe nytt og en klokke med firkantet kasse ga mersmak.

DSCF8992-10.jpg

Da har jeg hatt B&R noen dager og klokken er på vei tilbake til @krille

Jeg liker designet. Blandingen av børstet og polert stål spiller fint i lyset. Gummiremmen virker også å være av god kvalitet.

Som andre har kommentert, synes jeg også at låsen og kronen har forbedringspotensiale. Remmen må sitte ganske løst på for at låsen ikke skal gnage på håndleddet og kronen er litt vrien å få tak på.

Det var artig å prøve noe nytt og en klokke med firkantet kasse ga mersmak.

Vis vedlegg 273217
:)

Er da planen å lodde den ut og kjøre i gang en ny runde sporenstreks da eller? @krille

Ja. Jeg tenkte jeg skulle drodle litt om det i kveld, men tanken er vel å komme seg på hesten igjen så fort som mulig.

Jeg har innmari, innmari lyst til å foreta utlodningen live, på pub, men koronamessig går det jo ikke akkurat mot det....

Ja, det er jo mulig, men jeg vet ikke? Har som sagt lyst til å gjøre det som en slags mini-GTG - da må vi i så fall ha is i magen til over nyttår. Hvordan er stemningen - skal vi ta lottotrekning til helgen eller skal vi vente og se om det er åpnet opp litt på nyåret?

Ja, det er jo mulig, men jeg vet ikke? Har som sagt lyst til å gjøre det som en slags mini-GTG - da må vi i så fall ha is i magen til over nyttår. Hvordan er stemningen - skal vi ta lottotrekning til helgen eller skal vi vente og se om det er åpnet opp litt på nyåret?
Tviler på om dette åpner opp med det første. Jeg stemmer på lottotrekning.

• Liker
Reaksjoner: Hovedsignal
Samme for meg bare vi kommer i gang med ny runde asap ;)

Blir nok lotto, drit. Men en kan jo se på pressekonferanse idag kva som skjer, men det ein les idag virke ikkje lovande...

Stemmer i som Qwestern, berre å kjøre ny runde igang med engang... Genialt konsept det her! Særleg for meg som bur i ein by uten klokkebutikk.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
OK, folkens, vi hopper i det, og ser hvem av Tidssonens Passarounddeltakere som får seg en ekstra julepresang!

Same procedure as last year, vi lar lottotrekningen lørdag førstkommende (18.12) bestemme hvem som vinner. Her er loddene, og det er nok en gang Google Regnearks rand()-funksjon som har bestemt rekkefølgen:
BrukernavnLoddnummer
KTS691
Callahan2
Hovedsignal3
chronometer4
Sean Angus5
FredEv16
Kenneth R7
bragemann8
TimeFactor9
krille10
KlokkeKjell11
Hopalong12
Sponon13
westmouth14
Oddemann15
Henrik C16
frj17
MrJensen18
emptybrainjacks19
Qwestern20
Rød21
EivindR22
Cuoresportivo23
Larsnie24
rabbadamtimtim25
GrimReaper26
Alinoe27
twt228
lumer29
Balongum30

Første tall (30 eller under) trukket avgjør hvem som stikker av med klokken. Er første tall 31 eller høyere gjelder andre tall osv. Følg med på NRK TV!

Oppfordrer for øvrig til å ta screenshot av denne posten for å kvalitetssikre at ikke undertegnede eller andre rabbagaster bedriver skittent spill:mrgreen: