Passaround 6

Kan jeg kaste Fredrique Constant inn i ringen her? Jeg tenker da på en variant med monolithic teknologien. Men mulig de er litt i overkant på pris
Kom med noen konkrete forslag, så kan vi prøve oss på en evt rabatt hos importør, kanskje? Flere andre som har vært villig til å diskutere det før!

Hva med Radium?

Med en frisk skive. Gjerne hvit eller grønn. Kanskje vi kan få bestilt en «Passaround-edition» med gravert baklokk :unsure:

93282D95-DBF5-4955-976B-4DCC0B5BA293.jpeg

5896FBCD-A9FA-4C8B-9DE6-037D082B7CA5.jpeg

Sinn 105 UTC?
Kult rimeligere alternativ til en Explorer II.

Ser careofcarl.no har blitt forhandler av Sinn.
Screenshot 2021-12-14 at 00.15.44.png

Evt Citizen Chronomaster.
Verdig konkurrent til samtlige GS HAQ. Med evighetskalender og zaratsupolering.
Men det blir vel fort for sært for de fleste :)
5n7mhx52pz571.jpg

Er det stemning for å heve innsatsen såpass at vi kunne luktet litt på "higher end brands"? Det er mye snadder i segmentet 50-60k. Omega, Breitling, Zenith, IWC, GS osv... Jeg kunne godt tenkt meg muligheten til kanskje prøvd noe i dette segmentet som jeg nødvendigvis ikke ville tenkt på å kjøpt selv. Noen tanker rundt det?

Er det stemning for å heve innsatsen såpass at vi kunne luktet litt på "higher end brands"? Det er mye snadder i segmentet 50-60k. Omega, Breitling, Zenith, IWC, GS osv... Jeg kunne godt tenkt meg muligheten til kanskje prøvd noe i dette segmentet som jeg nødvendigvis ikke ville tenkt på å kjøpt selv. Noen tanker rundt det?

Jeg tror man skal tenke seg om før man dobler loddprisen.

Jeg synes det er greit å betale 1000kr for å prøve en klokke en uke (samt ha mulighetene for å vinne klokka).
Det dobbelte eller mer, da vil jeg heller spare pengene til et fremtidig kjøp.
Bør være mer enn nok klokker å ta av i 20-30k-kategorien, synes jeg.

• Liker
Reaksjoner: westmouth