Passaround 6

Beklager at dette tar litt tid, men vi kommer til trekning snart. Jeg er på reise, og satser på å få litt roligere hverdag om noen dager. Det blir vel en trekning basert på Lottotallene som sist som blir den endelige løsningen. Stay tuned, vi får dette unnagjort ila en ukes tid!

Beklager at dette tar litt tid, men vi kommer til trekning snart. Jeg er på reise, og satser på å få litt roligere hverdag om noen dager. Det blir vel en trekning basert på Lottotallene som sist som blir den endelige løsningen. Stay tuned, vi får dette unnagjort ila en ukes tid!
For oss som ikke har vært med på dette før hadde det vært topp med litt info om hvordan det fungerer.
Spiller ikke lotto heller :p

For oss som ikke har vært med på dette før hadde det vært topp med litt info om hvordan det fungerer.
Spiller ikke lotto heller :p
Alle får vell eit tall som kan trekkes i lotto på forhånd av trekning. Og så første tall som blir trekt er vinner. Altså får du tallet 5 utdelt, og tallet 5 er første som blir trekt i lørdagens lotto = vinner.

• Liker
Reaksjoner: Bøygen
Alle får vell eit tall som kan trekkes i lotto på forhånd av trekning. Og så første tall som blir trekt er vinner. Altså får du tallet 5 utdelt, og tallet 5 er første som blir trekt i lørdagens lotto = vinner.
Skjønner. Når alle har et kjent tall på forhånd, og trekningen foregår direkte på statskanalen er det jo svært ryddig og transparent.
Faktisk enda ryddigere enn at @krille trekker navn av en hatt mens han drikker rødvin i sofaen :)

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
Sikter på trekning nå på lørdag på lottotrekningen. Liste med loddnummer kommer omgående!

Her er et forsøk på tabellformatering av loddnumrene. Oppfordrer alle til å kjøpe lottokupong og følge med på trekningen lørdag 19.45 på NRK1. Reglene er som sist, det første tallet som trekkes er vinneren. Nå er det jo slik at Lotto har 34 tall, vi har 30 lodd. Om 31-34 skulle bli trukket som første tall, er det neste tall som gjelder.

Her er et forsøk på tabellformatering av loddnumrene. Oppfordrer alle til å kjøpe lottokupong og følge med på trekningen lørdag 19.45 på NRK1. Reglene er som sist, det første tallet som trekkes er vinneren. Nå er det jo slik at Lotto har 34 tall, vi har 30 lodd. Om 31-34 skulle bli trukket som første tall, er det neste tall som gjelder.

Ouch 13.
Vi får tro og håpe at overtro faktisk bare er overtro :D

Frykter at det er et tegn :eek:
Sjekker med Durek om han har noe bra på lager mot sånt. Subsidiært Snåsamannen hvis Durek er for opptatt med bryllupsplaner.
Jeg ville gått for Durek. Hvis han greier å lande Märtha så er burde Passaround på TS være en walk in the park :cool:

Hu er way above his paygrade! Litt misunnelig egentlig.

• Haha
Reaksjoner: Bøygen
Siden jeg likevel må følge med på Lottotrekningen i kveld, har jeg nå kjøpt meg en kupong for å bedre sjansene litt. Første kupong siden forrige Passaroundtrekning, tror jeg:):):)
1710605283723.png