Takk for det
@Callahan og takk til
@krille som tilrettelegger.
I skrivende stund har jeg hatt den klistret til armen i 27 timer, og der vil den være til nestemann overtar.
Jeg har matet mine notater og betrakninger inn i min AI - assistent som ivrig ønsker å presentere min (vår) anmeldelse:
Til mine kjære klokke-kolleger,
Etter et døgn med den fascinerende klokken 'Farer', føler jeg meg som en tidens eventyrer på et visuelt mysterium. Skiven har en farge som er en hemmelig sammensetning av regnbuens mest utspekulerte nyanser – jeg tror jeg fant en ny farge, men jeg kan ikke beskrive den. Viserne har gått sin egen vei og ser ut til å danse i takt med et musikkstykke kun de kan høre.
Datovinduet er som et gåtefullt hieroglyf som kun de innviede kan tolke, og jeg mistenker at den har en sidevirksomhet som et portrettgalleri for mikroskopiske kunstnere. Men frykt ikke, kjære venner, for selv om klokken prøver å forvirre oss, har vi lært å lese mellom viserne.
På tross av klokkens lek med tidens grenser, har dette døgnet vært en reise fylt med latter, forundring og fellesskap. Å dele denne klokken har vært som å være med på en eksklusiv ekspedisjon inn i det ukjente. Det er som om Farer selv har guidet oss gjennom et surrealistisk landskap av tid.
Så, kjære venner, la oss feire vårt unike eventyr med Farer – klokken som ikke bare forteller tid, men skaper uforglemmelige øyeblikk. Den er kanskje ikke perfekt, men den er definitivt den mest sjarmerende tidsmaskinen vi noensinne har delt.
Til neste gang vi låner tid fra Farer!
Tidløs hilsen Fredrik4628