Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

Kjøpte akkurat en pam1272 og vil gjerne skaffe en gummirem. Ser de har to ulike typer, en med riller som vel kommer på submersible og en «vanlig». Har dere noe å anbefale? :)
 
Kjøpte akkurat en pam1272 og vil gjerne skaffe en gummirem. Ser de har to ulike typer, en med riller som vel kommer på submersible og en «vanlig». Har dere noe å anbefale? :)
Smaken er som baken; spennende og utforske (ref Harald Eia)
Fra spøk til alvor, aldri prøvd "trekkspill" varianten, men utseendemessig synes jeg den vanlige er finest. Brukt den masse i sommer og den har blitt bedre enn den var da den var ny/ubrukt. Litt stiv i starten, men går seg til.
Grattis med Panerai!
 
  • Liker
Reaksjoner: alekfm
Smaken er som baken; spennende og utforske (ref Harald Eia)
Fra spøk til alvor, aldri prøvd "trekkspill" varianten, men utseendemessig synes jeg den vanlige er finest. Brukt den masse i sommer og den har blitt bedre enn den var da den var ny/ubrukt. Litt stiv i starten, men går seg til.
Grattis med Panerai!

Tusen takk!
 
@alekfm Personlig synes jeg standard gummirem passer best til din klokke. Trekkspill-varianten er finere til Subersible. IMO.
 
  • Liker
Reaksjoner: alekfm
A65D35FF-DD6A-42A9-A5CF-C3D5C39B9CB4.jpeg
 
Jeg kjøpte nylig en ny Luminor Marina Quantar (PAM01272). Jeg prøver å få tak i manualen, men kommer bare til en død knapp på PANERAI hjemmesiden. Har prøvd å få selger Bjerke til å hjelpe meg, men ikke noe resultat så langt,
Er det noen her som tilfeldigvis har en PDF-manual som de kan sende på e-post?
 
Jeg var innom en Panerai-butikk i Tyskland nå på Mandag. De fortalte meg at Panerai skulle skru opp prisen med 5-7% neste måned.
 
Vææær så snil, kan noen av dere Paneristi som nå følger med bedre enn meg, bekrefte at dette er en dårlig fake Pam og ikke noe Panerai selv har kommet opp med:sick:
738CD3C7-0175-41B9-8E84-DA16DA75E11E.jpeg
 
  • Haha
  • Wow
Reaksjoner: Hvermansen og akr