Jeg var innom en Panerai-butikk i Tyskland nå på Mandag. De fortalte meg at Panerai skulle skru opp prisen med 5-7% neste måned.
Heilt villt kor dei har hatt prisstigningar siste åra.Jeg var innom en Panerai-butikk i Tyskland nå på Mandag. De fortalte meg at Panerai skulle skru opp prisen med 5-7% neste måned.
Gratulerer!!Vææær så snil, kan noen av dere Paneristi som nå følger med bedre enn meg, bekrefte at dette er en dårlig fake Pam og ikke noe Panerai selv har kommet opp med
Vis vedlegg 302662
Vææær så snil, kan noen av dere Paneristi som nå følger med bedre enn meg, bekrefte at dette er en dårlig fake Pam og ikke noe Panerai selv har kommet opp med![]()
Oj, den lenken var fin, noen som har (dele)nr. på denne ?
Original til en 721 (1312 med lenke)Oj, den lenken var fin, noen som har (dele)nr. på denne ?
Tar selvkritikk på denne posten, er selvsagt 723 jeg menerOriginal til en 721 (1312 med lenke)
Finnes det en Radiomir 44mm cali dial uten logo? I så fall - har dere en referanse jeg kunne kikket til?![]()
www.tidssonen.no
Neida, det var ingen spøk.
![]()
Panerai lanserer Luminor Due Luna
Panerai presenterer fire nye 38 mm referanser med månefase.www.tidssonen.no
Husk at dette er en damemodell, med da damer som målgruppe.2022 fortsetter å levere............... I just died a little![]()