Prøv Watchobsession, får det meste her, raskt og rimelig !
Prøv Watchobsession, får det meste her, raskt og rimelig !
Takk for svar
Takk for svarKledde utvilsomt din klokke! Tror heller ikke man får rubber b til 26mm lugsavstand, men tenkte mer på denne typen.
Vis vedlegg 150190
Det er det jeg er litt redd for. Synes ikke den som kommer standard passer i det hele tatt, og skulle gjerne hatt en til både bading og turJeg har prøvd avbildede på min 372 i butikk, men synes ikke at det passet helt 100% stilmessig. Dog ser den bedre ut enn den som kommer standard (IMHO)!
Det er det jeg er litt redd for. Synes ikke den som kommer standard passer i det hele tatt, og skulle gjerne hatt en til både bading og tur
Ja, ser den. Den nye der så jo virkelig kul ut! Takker så mye for gode tipsSer problemstillingen. Med den "nye" gummiremmen blir det et uheldig klæsj mellom moderne og retro. Standardremmen er bare kjip. Du kan jo se etter en lærrem som er konstruert uten lim eller som er spesifikt "vannresistent"? Det finnes.
Eventuelt canvas-rem, eller den nye som kommer på 984 og 984. Sistnevnte har jeg fått opplyst at skal være mulig å kjøpe separat, noe jeg vurderer selv. Tror denne kan funke bra på 372.
Har en sånn liggende. Send PM om det er aktuelt.Takk for svarKledde utvilsomt din klokke! Tror heller ikke man får rubber b til 26mm lugsavstand, men tenkte mer på denne typen.
Vis vedlegg 150190
Hei, interessant å høre din erfaring. Når det gjelder klokker så endrer jeg jo mening like fort som en politiker med fallende oppslutning...
Og man kan altså prute litt på Bjerke på enkelte modeller?
Da jeg kjøpte min kunne jeg velge mellom noen tusen av på pris, eller en croco med deployant med på kjøpet, valgte det siste. Forøvrig en av de som er strålende fornøyd med servicen Bjerke leverer
Takk for svarKledde utvilsomt din klokke! Tror heller ikke man får rubber b til 26mm lugsavstand, men tenkte mer på denne typen.
Vis vedlegg 150190
Wow! Over 10 døgnJeg har målt gangreserven på min 233, som har Panerai's første inhouse-verk; P.2002.
Etter fullt opptrekk tikket den i 246 timer
Vis vedlegg 151286
Testet gangreserven på min 510. Har i grunnen vært nysgjerrig på om det manuelle P.5000-verket holder det som skriften lover på skiven. 8 dager er tross alt 192 timer.
Klokken ble fullt opptrukket fredag 7. juni kl. 12.00 og lagt i boksen. I formiddag orket ikke urverket lenger og gav seg kl. 09.26 søndag 16. juni. Det manglet altså bare 2,5 time på 9 døgn - 213 og en halv time!
Jeg er imponertEr det andre der ute som har gjennomført lignende «tester» på gangreserve? Passe nerdete, men likevel fornøyelig...
Vis vedlegg 151207
Rett før den gir seg sakker den litt. Ellers er dette trolig mitt mest presise ur. Dersom det trekkes litt annenhver dag sakker det ca. et halvt sekund pr. døgn. Har et par Rolex og en Omega som forter et snaut sekund pr. døgn - så Panerai er ikke noe skrot...Imponerende! Men, hva med presisjonen etter alle disse timene - begynner klokka å sakke tiden på slutten?