Til dere som er connaisseurer - fant denne på Chrono24 . Denne kan vel umulig være kosher?
Vis vedlegg 97158
Må være en "Very, very special edition"
Til dere som er connaisseurer - fant denne på Chrono24 . Denne kan vel umulig være kosher?
Vis vedlegg 97158
Hei paneristier.
Leter etter min første jeg. Prøvde en 00048 i dag. Er den godkjent? Har dere andre forlag på noe som er 42mm kanskje?
Jan Erik Leinslie
Jeg anbefaler varmt PAM 620 som er 42mm. Jeg har selv hatt flere 47mm Panerai og liker de også veldig godt. Men 620 er min absolutte favoritt av alle PAM's jeg har prøvd på armen.
Heisann! Trenger litt rådføring fra dere vedr. kjøp av Panerai, nærmere bestem PAM00338. Disse er noe sjeldent man finner til salgs på bruktmarkedet, men ser nå at et par har dukket opp på verdensveven.
Ettersom dette er en limitert klokke med produksjonstall på 700stk så vil jeg anta at både 337 (800stk) og 338 har mulighet til å stige(?) i verdi og prissettingen er muligens noe vanskelig. Har tidligere sett én 337 til salgs på finn til 60k+ og prisene varierer en del på nettet.
Hva er en god pris for dette uret, ferdig fraktet og momset til Norge?
Edit:
Nei, denne faller vel ikke i kategorien "ekte Panerai" med titankasse, 22mm lugs, 42mm kasse osv. Jeg har tidligere testet PAM351 og falt for sandwich, gullvisere og titankasse, men 44mm viste seg dessverre å bli for meget for mine pikehåndledd. Denne modellen treffer derfor på nesten alle mine kriterier.
(Aktuelle modell)
![]()
At modellen er limitert behøver ikke bety at den vil stige i verdi...
Om du finner en 338 komplett med B/P og i en tilfredsstillende tilstand, så bør ikke den endelige prisen overstige 50-55 K.
Lykke til.