He he he, en fornuftig type det der"It's a Panerai with a fake ID"......
He He, les garanti på en Colt eller Smith & Wesson revolver/pistol.Det der er på høyde med "Content may be hot" på kaffekopper.
Jeg kjøper da ikke kaffe for at den skal være kald!
Tror ikke dette er fasit, i tilfelle satser jeg også på en Vintage Panerai."Interest for vintage Panerai is at an all time low at the moment and one could possibly get away with an incredible bargain."
Fra Perezcope. Har lufta gått helt ut av PAM ballongen? Har alle "fakes" på som dukker opp på auksjoner skremt bort alle samlerne fra PAM? Nå venter jeg bare på at noen selger en 6152/1 med Angulus til bargain price!
Tryggere å satse på «moderne» klassikere som en av «Bronzon`ne», eller en «re-make» av en av de tradisjonelle klassikerne.Tror ikke dette er fasit, i tilfelle satser jeg også på en Vintage Panerai.
He he- 20 år siden kjøpte jeg en remington 870. Fikk med en VHS-kassett med «bruksanvisning»He He, les garanti på en Colt eller Smith & Wesson revolver/pistol.![]()
Bjerkes bjerkepriser?Legger merke til at avstanden mellom prisene på chrono24 og bjerkes bjerkepriser har økt betraktelig de siste årene. Er det en nedadgående popularitetstrend på gang som bjerke ikke har registrert?
Bjerkes bjerkepriser?![]()
Regner med det ble med en ekstra null her @bruno47Legg på mva og din bestilling fra Panerai bikker fort 1800,- Med 20 % kunderabatt hos Bjerke vil jeg tro du må ut med ca. 1900,- for samme reim... Det synes jeg er fair... Hvis vi kun skal bruke AD’ene som «showrooms» vil de etter hvert forsvinne en etter en.