Pam 719 kunne jeg solgt en nyre for, og en arm (høyre arm da)
Vel, vel......en dykkerring på en "oppdagerklokke" og den gule teksten på skiven?
Behold nyren og konsentrer deg heller om en 389
Pam 719 kunne jeg solgt en nyre for, og en arm (høyre arm da)
Dette er jo den 3dj. "Mike Horn" Panerai'n, jeg må si at den første av disse synes jeg best om (ikke bare pga at Børge Ousland også er med på denne):Det manglet en småprat-om-Panerai-tråd, så da endret jeg en av mine til nettopp dette formål.
Det dukket opp en nyhet fra Panerai i feeden min i IG, og jeg må si jeg likte den!
Vis vedlegg 18446 Vis vedlegg 18447
Denne var tøff! Hvilken ref. har denne?Dette er jo den 3dj. "Mike Horn" Panerai'n, jeg må si at den første av disse synes jeg best om (ikke bare pga at Børge Ousland også er med på denne):
![]()
Denne var tøff! Mer monokrom fargepalett også. Hvilken ref. har denne?
Denne var tøff! Hvilken ref. har denne?
Tror den modellen som blir nevnt @Bestiarara78 og @Preacher er Pam 252.
Grisekul er den! Angrer litt på at jeg solgte min med datoDriver og sonderer rundt en Panerai 424 California og ser den leveres med og uten dato.
Er vel den 'nye' som kommer uten dato, men ser på Chrono24 at nye selges også med dato fremdeles ...
Hvorfor ble denne komplikasjonen droppet på de nye ? Er det for og være enda mer lojal mot den originale ?
Uansett, et megafet klokke.
Ikke enkelt og 'se' forskjell på disse tre inkl 424.....Er vel eta i 249,kontra inhouse p3000 i 448. Mer patina på 448 også. Blå hender er vel også mer 'rett' kontra gullhender som 424 har. Liker disse meget godt også ! Syns 448 trumfer 249 ?Grisekul er den! Angrer litt på at jeg solgte min med dato
Drømmer nå om å få inn igjen en 249 eller en 448 , som er enda mer "autentisk".