Uten forkleinelse for Panerai: Noen rundt bordet her burde vurdere om de har håndledd til å bære ei klokke på 44mm. For ikke å snakke om 47mm (!)
Eller 60mm (PAM 341). Kult på GTG. Kult i samlingen. Helt forjævlig ellers.
Uten forkleinelse for Panerai: Noen rundt bordet her burde vurdere om de har håndledd til å bære ei klokke på 44mm. For ikke å snakke om 47mm (!)
Sant. Men folk må jo ta ansvar for hva de kjøper! Samme hvor fin klokka er, om den er for stor funker det ikke.
de fleste om ikke alle rundt det bordet passer fint en 44mm, som eks han med Rad 47mm synes jeg kler den helt fint selv om den er 47mm imens han med hva ser ut som en 6152/1 kler absolutt ikke en 47mm..
Ingen har håndledd som passer en klokke på 47mmSant. Men folk må jo ta ansvar for hva de kjøper! Samme hvor fin klokka er, om den er for stor funker det ikke.
Ingen har håndledd som passer en klokke på 47mm
...jeg har lenge vurdert å selge min, men det faktum at den er den klokken som får mest WT så er det bare tull, dessuten trenger jeg et påskudd til å "virke" ungsom denne tråden bekrefter.
Det eneste måtte være å bytte min 104 til noe mer spennende, 3-dager f.eks? hvilken ville dere anbefalt?![]()