Panerai er for fjortiser! ;)

SpaceCowboy

Støttemedlem
Medlem
25. sep. 2010
Innlegg
2.819
Sted
Oslo
978x.jpg


Kan man fra nå av si at Panerai er ei "søt" klokke? :)
 
Det er det vi sier om popsangeren over

Pop-"sanger"? Nå synes jeg du var snill... ;)

Det er alltid et slit når tullinger kler seg opp i ting vi liker. Så også her. Foreslår at vi glemmer dette fort som svint, og konsentrerer oss om klokka. :)
 
Hvis panerai kun hadde solgt klokker til de som "passer" en 44mm så hadde de ikke hatt en egen forum del her..

Sant. Men folk må jo ta ansvar for hva de kjøper! Samme hvor fin klokka er, om den er for stor funker det ikke.
 
Tror den hadde sett helt greit bra ut rundt låret til en pen modell. Som pilotur.

Mål for neste år tror jeg må være å bli markedføringsansvarlig i panerai.
 
Sant. Men folk må jo ta ansvar for hva de kjøper! Samme hvor fin klokka er, om den er for stor funker det ikke.

de fleste om ikke alle rundt det bordet passer fint en 44mm, som eks han med Rad 47mm synes jeg kler den helt fint selv om den er 47mm imens han med hva ser ut som en 6152/1 kler absolutt ikke en 47mm..
 
de fleste om ikke alle rundt det bordet passer fint en 44mm, som eks han med Rad 47mm synes jeg kler den helt fint selv om den er 47mm imens han med hva ser ut som en 6152/1 kler absolutt ikke en 47mm..

Helt uenig, men jeg synes jo Panerai har en egen evne til å se malpalasserte og for store ut, de blir for dominerende og vulgære for min smak, og da er det enda viktigere at størrelsen er rett.