Panerai er for fjortiser! ;)

Litt i største laget ja:

5007372153_23542eefae.jpg

Tror den hadde sett helt greit bra ut rundt låret til en pen modell. Som pilotur.

Mål for neste år tror jeg må være å bli markedføringsansvarlig i panerai.

Sant. Men folk må jo ta ansvar for hva de kjøper! Samme hvor fin klokka er, om den er for stor funker det ikke.

de fleste om ikke alle rundt det bordet passer fint en 44mm, som eks han med Rad 47mm synes jeg kler den helt fint selv om den er 47mm imens han med hva ser ut som en 6152/1 kler absolutt ikke en 47mm..

de fleste om ikke alle rundt det bordet passer fint en 44mm, som eks han med Rad 47mm synes jeg kler den helt fint selv om den er 47mm imens han med hva ser ut som en 6152/1 kler absolutt ikke en 47mm..

Helt uenig, men jeg synes jo Panerai har en egen evne til å se malpalasserte og for store ut, de blir for dominerende og vulgære for min smak, og da er det enda viktigere at størrelsen er rett.

...jeg har lenge vurdert å selge min, men det faktum at den er den klokken som får mest WT så er det bare tull, dessuten trenger jeg et påskudd til å "virke" ung:) som denne tråden bekrefter.

Det eneste måtte være å bytte min 104 til noe mer spennende, 3-dager f.eks? hvilken ville dere anbefalt?;)

Ja, den har 3 ting som gjør den bedre enn 104 (i mine øyne):
1. Inhouse movement P.9000 Selv om jeg har hørt noen dårlige rykter om dette verket...er det riktig?
2. Sandwich skive
3. REG T.M på "haken"

...men er verket bra?

Jeg og :D

VIL HA EN 312....312.....312....312...312.......312...:rolleyes:

(uten noen nærmere henvisning til trådtittel:))