Prøvde å svare men orker ikke å komme med et "politisk korrekt" utsagn. God helg
Takk som deler, denne siden var ny for meg og meget interessant.Interessant refleksjon. Les gjerne beskrivelsen/historien her: https://perezcope.com/2017/01/23/shock-pam721-a-nazi-homage/
Det er vel akkurat denne forhistorien til 721 som vil gjøre den til et samleobjekt for enkelte. Hver sin smak.....![]()
Kopierer mitt tilsvar på denne på Paneristi Norge da jeg ble konfrontert med at jeg er førstemann på lista som jeg satt meg på i mars måned på Bjerke;
»
Må ta deg der, ingen Bronzo levert Bjerke ennåKremt.. host... ehemm ... jeg og sikkert noen andre var "på" allerede i januar.
Meeeen noe er kule blant Bjerkes ansatte og andre er det ikke.
For å si det slik, ikke fikk jeg den ene 2017 "bronzo" som Bjerke fikk tak i - og jeg venter fremdeles på Ceratona.
6 stk. Rolex/Panerai trofast kjøpt hos Bjerke de siste 24mnd. gjør meg åpenbart ikke "kul nok"![]()
Trekke paralleller til annet enn KLOKKER og UR blir bare helt latterlig, det hjelper ikke å være en sosialdemokrat og slenge rundt seg med politisk korrekte sitater uten å ha en snev av livserfaring (også utenfor Norge).
Knut min venn, du greide muligens å liste deg på 721 før meg men jeg satser på at mitt kundeforhold over 35 år vil være positivt. Uansett hvem som får muligheten av oss, denne blir en keeper.
Må ta deg der, ingen Bronzo levert Bjerke ennå![]()
Utrolig hvilken informasjon "Panerai Consigiere" opplyser om når du spør![]()
Du slår meg der maestro, jeg kjøpte min første GMT "Fat lady" av Halvor i 1988, men fremdeles så må jeg "smiske" med hans "unge ansatte" for å få lov å brenne penger der - liker det ikkemitt kundeforhold over 35 år vil være positivt. Uansett hvem som får muligheten av oss, denne blir en keeper.
Jeg dauer @Gin. Ikke vær så hårsår nå, ingen har fått noen verdens ting ennå. Hørte det var loddtrekning. Tviler på at alle som skriver seg opp får lodd, men vi fårDu slår meg der maestro, jeg kjøpte min første GMT "Fat lady" av Halvor i 1988, men fremdeles så må jeg "smiske" med hans "unge ansatte" for å få lov å brenne penger der - liker det ikke![]()