PAM 721 Bekymring

BTW... Folk kan synes hva f.., de vil, det koker vel ned til: Eier du et firma kan du velge hvem du selger til, i vår "politiske korrekte" verden vil de fleste ha sterke meninger om dette, jeg er såpass gammel at jg har sett lyset og gir F... andre kan velge å fornekte fornuften.

Ingen levert hittil da jeg spurte vår mann på onsdag iallefall
"Vår mann" er diplomat og er like hyggelig mot alle, men skal du ha fakta må du nok gå til kilden;)
Jeg dauer @Gin. Ikke vær så hårsår nå, ingen har fått noen verdens ting ennå. Hørte det var loddtrekning. Tviler på at alle som skriver seg opp får lodd, men vi får :)
Ikke "hårsår" bare realist som selv av og til må "prioritere" hvilke egne kunder som skal tilgodesees, når varetilgangen er begrenset.
Uten unntak skjer disse selekteringer ut fra forretningsmessige vurderinger, regner med og forstår at Norges eneste AD på Panerai tenker likt.

Redigert:
"Vår mann" er diplomat og er like hyggelig mot alle, men skal du ha fakta må du nok gå til kilden;)

Ikke "hårsår" bare realist som selv av og til må "prioritere" hvilke egne kunder som skal tilgodesees, når varetilgangen er begrenset.
Uten unntak skjer disse selekteringer ut fra forretningsmessige vurderinger, regner med og forstår at Norges eneste AD på Panerai tenker likt.
Det hadde vært fint. Uansett har jeg ingen kontroll med dette og lever fint med det.

• Liker
Reaksjoner: Gin og Frik
Ikke "hårsår" bare realist som selv av og til må "prioritere" hvilke egne kunder som av og til skal tilgodesees, når varetilgangen er begrenset.
Om det du insinuerer stemmer, og at de har fått en bronzo som har endt opp i en rikmannsboks som aldri får sett dagens lys, mister de mye av respekten fra meg. Om 721 blir borte på samme måten, handler jeg ikke der igjen. Men tviler på at det skjer med vår styrmann bak roret

• Liker
Reaksjoner: Gin og Tom Henriksen

Om vår mann snorre fortsetter og mate den indre kjerne med paneristi pensjonister , så kommer panerai til og bli en utryddet rase her i Norge. Blir aldri god business Om bare gamle utraderte `Helter `skal få kjøpt limiterte utgaver, og resten ut til den vanlige mann i gaten................
Business

Om vår mann snorre fortsetter og mate den indre kjerne med paneristi pensjonister , så kommer panerai til og bli en utryddet rase her i Norge. Blir aldri god business Om bare gamle utraderte `Helter `skal få kjøpt limiterte utgaver, og resten ut til den vanlige mann i gaten................
Business
Skammekroken på deg

Business
Er det meg og @Tom Henriksen du omtaler som "Paneristi Pensjonister"???
Jeg er ikke så farlig, men Tom.....:eek:

Nå skulle jo jeg som "Paneristi pensjonist", for lenge siden ha vært plassert i seng - med en kopp kakao og ferdig utført kveldsstell av hjemmehjelpen ha gått til ro. Men jeg sitter her å følger de interessante poster fra en med kun "10" poster på loggen. :D

Handler heldigvis ikke om hva man er redd for, når jeg er spesifikt nevnt kan jeg berolige sonen med at jeg er ingen trussel for TS medlemmer - mere redd for meg selv. :)

• Liker
Reaksjoner: Svevern og Gin
Business
Ydmykt og fint som seg hør og bør en fersking.

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen