Overseas vs Nautilus vs Royal Oak

Glemte å spesifisere at det skulle være brukt, viste det kun med bilder.
Liker ikke datovinduet på den nye. Bryter fullstendig med symmetrien, og gir den et 'billig' uttrykk. IMHO :)
men at det er forskjellig størrelse på subdails på den gamle plager deg ikke?

On topic så støtter jeg @Anders Nautilus > RO > Overseas

For meg går det Nautilus>Overseas>RO, men om eg skulle handla sjølv ville eg gått for VC då man kan få dei til ein "grei" penge :p

Selv er rotoren i gull (som jeg syntes er helt fantastisk) og den reimbytte-funksjonen til Overseas det som bikker den over RO og Nautilus for meg. Man får på en måte 3 klokker i 1.

Overseas er nydelig! Bare så synd at de nærmest halverer seg i pris kort tid etter man har forlatt butikken. Som bruktkjøp er det liten tvil om at man får mye for pengene.

Alle er flotte ur, men rent estetisk er det for meg RO>Nautilus>OS. Fikser ikke helt den nye gummiremmen på VC heller. Synes den ser litt billig ut.

Jeg er veldig begeistret for VC, men selv jeg synes nok RO er finere enn den nye Overseas. Nautilus liker jeg overhode ikke så for meg blir det RO>VC>>>>Nautilus.
Når det gjelder kronografer derimot tror jeg jeg hadde valgt den gamle modellen av Overseas, med den nye blå skiven:

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Denne gjør det for meg
New-Audemars-Piguet-Royal-Oak-Perpetual-Calendar-Watch-2015-Side.jpg

Screen Shot 2016-09-22 at 12.32.36.png

Har du fått prøvd den nye VCen?
Hva gjorde at du solgte den hvite gamle chronoen?
Jeg ble nok aldri helt komfortabel med den hvite skiven. Dessuten syntes jeg at den fremsto som mindre enn jeg ønsket. Tror det kommer av at skiven er forholdsvis liten ift kassen. Men lenken er jo helt utrolig fin. Liker den fortsatt veldig godt, men ikke like godt på min arm...

Har dessverre ikke fått prøvd den nye ennå...

• Liker
Reaksjoner: MrFinale