Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

"Over skyene er himmelen alltid blå" - virkelig

Reg.
6. desember 2013
Gratulerer @johage :)

Dagens, som det nå har vært siden denne måneden startet og verden her på berget så helt annerledes ut. Vurderer å bruke "Skyflake" en god stund til fremover. :) Helt utrolig flott klokke å se på live og bærekomfort er topp.

Har bestilt noen 19mm reimer i utlandet, men det tar jo vinter og vår i disse dager å få noe tilsendt.

Redigert:
Reg.
22. august 2019
Sted
Oslo
Gratulerer @johage :)

Dagens, som det nå har vært siden denne måneden startet og verden her på berget så helt annerledes ut. Vurderer å bruke "Skyflake" en god stund til fremover. :) Helt utrolig flott klokke å se på live og bærekomfort er topp.

Har bestilt noen 19mm reimer i utlandet, men det tar jo vinter og vår i disse dager å få noe tilsendt.

Takk skal du ha! Det er din fortjeneste at jeg endte opp med en GS! Du tar noen utrolig flotte bilder! Jeg har også bestilt reimer fra Barton. Gikk for noen i seilduk og et par i krokodillemønster. Har også bestilt et par reimer fra WatchBandit.

Vedlegg

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Reg.
22. august 2019
Sted
Oslo
Takk skal du ha! Det er din fortjeneste at jeg endte opp med en GS! Du tar noen utrolig flotte bilder! Jeg har også bestilt reimer fra Barton. Gikk for noen i seilduk og et par i krokodillemønster. Har også bestilt et par reimer fra WatchBandit.
Fikk leveransen fra Watchbandit i dag. De var raske! Kvier meg dog litt for fiklingen med bytte av reim... Utrolig godt fornøyd med reima som følger med originalt, men bør vel avlaste denne litt etterhvert. Har hørt rykter om stive priser på reimer fra GS.

Reg.
6. desember 2013
Fikk leveransen fra Watchbandit i dag. De var raske! Kvier meg dog litt for fiklingen med bytte av reim... Utrolig godt fornøyd med reima som følger med originalt, men bør vel avlaste denne litt etterhvert. Har hørt rykter om stive priser på reimer fra GS.
Det var kjapt levert. :) Mine fra Barton er forsvunnet i løse koronalufta. Anyway - tilbake til din GS og nye reimer: Ikke så mye fikling meg lug holes. Har du en litt tykk (sy)nål, så bruker du den til å ta reima av og benytt den butte enden på en tannpirker i tre til å trykke inn springbar ved montering fra undersiden. Ingen merker noe plass.

Hvilke reimer bestilte du fra WB?

Reg.
22. august 2019
Sted
Oslo
Takk for tips! Skal prøves i kveld! Jeg har heller ikke mottatt reimene fra Barton, men har bestilt fra disse tidligere og det har pleid å ta litt tid. Forrige gang måtte de hentes på postkontoret. Fra WB bestile jeg denne:

1585836163316.png