Flott anmeldelse og skildring av ditt nye favorittur! Takker som deler @Loevhagen
Selv har jeg fått øynene opp for GS, og du skal ikke se bort i fra at jeg også vil bære en GS på venstrearmen om ikke så alt for lenge![]()
Wow - gratulerer!Ble så inspirert av innlegget til @Loevhagen at det ble en tur til Urmaker Christensen i lunchen. Der hadde de kun en SBGA407 igjen på lager og nå er den min! Har egentlig spart til en Sub 14060, men er satt tilbake til start...
Vis vedlegg 187150
Fikk du noe rabatt?Ble så inspirert av innlegget til @Loevhagen at det ble en tur til Urmaker Christensen i lunchen. Der hadde de kun en SBGA407 igjen på lager og nå er den min! Har egentlig spart til en Sub 14060, men er satt tilbake til start...
Vis vedlegg 187150
Ikke så mye og hente på GS (eller at jeg er dårlig på å prute), men litt fikk jeg jo...Fikk du noe rabatt?
Takk skal du ha! Det er din fortjeneste at jeg endte opp med en GS! Du tar noen utrolig flotte bilder! Jeg har også bestilt reimer fra Barton. Gikk for noen i seilduk og et par i krokodillemønster. Har også bestilt et par reimer fra WatchBandit.Gratulerer @johage
Dagens, som det nå har vært siden denne måneden startet og verden her på berget så helt annerledes ut. Vurderer å bruke "Skyflake" en god stund til fremover.Helt utrolig flott klokke å se på live og bærekomfort er topp.
![]()
Har bestilt noen 19mm reimer i utlandet, men det tar jo vinter og vår i disse dager å få noe tilsendt.
![]()