Skjønner på stenmingen at Mai er mest aktuelt. Skal titte gjennom forslagene som har kommet, og komme med en ny dato straks (et par dager), må bare skjekke opp litt ifht egen kalender først.
Må bare si at det utrolig gøy at det ligger an til og kunne bli en del som møter, spesielt de som kommer langveis fra.
På spørsmål om det er greit med en "vanlig" bil så må jeg vel egentlig si ja. Syns ikke det er på sin plass og eksludere noen. Men, kjører du kombibil, så sett igjen barnesetene hjemme.

Litt stil må vi ha.. Det er vel sikkert også mulig å sitte på med noen som kjører gromsaker, så har man plutselig et rullende lite gtg i gtg'n også.
Argumentet om å vente på vegvesenet og feiebiler er heller ikke så dumt. Fikk en steinsprut i visiret igår som jeg var sikker på at skulle gå igjennom hjelmen. Skvatt så jeg nesten gikk av veien. Ser de allerede har begynt med gatespyling på Skøyen idag, så en skulle tro at de er ferdige tidlig i år, og forhåpentligvis til begynnelsen av Mai.
Jeg er ekstremt nysgjerrig på hva dere tenker å stille med. Hva med å poste litt bilder i tråden, evt linker til bilder som allerede ligger på forumet?
Lynvingen.