Oppdatert! MC/BIL- GTG

Når er det Tidemann skal ha offisiell JLC-åpning med mulighet for multitafsing? (nytt ord notert for språkrådet) Er det litt for tidlig for MC-gtg? Husker ikke dato i farten. Det hadde i alle fall vært genialt om de som evt kommer langveis fra får med seg det i samme slengen.

Ser forresten for meg en gjeng i skinndress som brauter rundt inne i butikken :D
 
Når er det Tidemann skal ha offisiell JLC-åpning med mulighet for multitafsing? (nytt ord notert for språkrådet) Er det litt for tidlig for MC-gtg? Husker ikke dato i farten. Det hadde i alle fall vært genialt om de som evt kommer langveis fra får med seg det i samme slengen.

Ser forresten for meg en gjeng i skinndress som brauter rundt inne i butikken :D
OT:
Har du sykkel, Tore? Hvilken?
Jeg har ikke, altså. Men en 993 skulle jeg gjerne hatt.
 
Fader a mikke... har vi så lik smak? 35.72 og nå porsche smak? 993 skal inn her også. Helst targa 4s.

:cool:
Klarer meg med en 2S. 4wd er testet og ikke spes funksjonelt på disse angivelig, og jeg tror også det kompliserer drivverket unødig, og det fjerner visstnok noe av "purheten" ved styringen. Har jeg lest- jeg vet ikke. ;)

Skal ikke kuppe tråden, men jeg merker meg at prisene på 996 er farlig lave..kunne levd med en sånn og :eek:
 
OT:
Har du sykkel, Tore? Hvilken?
Jeg har ikke, altså. Men en 993 skulle jeg gjerne hatt.

En kawa-klassiker, i mine øyne i hvert fall. Førsteårs ZX7 (´96), totalrenovert av yours truly. Penske og Esp1-tech chassis. Har ikke vært så flink å ta bilder, så jeg fant bare dette fra i fjor:
indexphp.png
 
For øvrig må vel 911 være bilverdens Submariner! ..legende, ørsmå oppdateringerer..

+1

Forøvrig så var intensjonen min at vi faktisk skulle kjøre, ikke møtes i klokkebutikken seende ut som et ranslag tatt ut fra en fransk actionfilm.:D

Men, som sagt over er jo dette en glimrende mulighet for de som kommer langveis fra, om været tillater det. Det er jo ikke dermed sagt at tråden ikke kan omfatte flere gtg'er utover sommeren, hvor kjøreglede gis brorparten av fokuset. Med de fine bilene og Mc'ene jeg har sett her på forumet syns jeg disse bør gis litt oppmerksomhet også.;)
 
Begge hendelser vil jeg anta skjer i helgen? Kan vel foreslå for tidemann å ha sonensøndag?

Hvis mange nok melder seg på vil jeg tro det kunne vært positivt for både tidemann og oss syke:) lørdag er mc/bil gtg og søndag litt avslappende klokke-orgie.
 
Begge hendelser vil jeg anta skjer i helgen? Kan vel foreslå for tidemann å ha sonensøndag?

Hvis mange nok melder seg på vil jeg tro det kunne vært positivt for både tidemann og oss syke:) lørdag er mc/bil gtg og søndag litt avslappende klokke-orgie.

Gtg til helgen med tohjuling tviler jeg på.., selv om MC'n fikk værservicen forrige gang sola hadde en raptus for en uke siden. Må nok heller bli en bil gtg hvis folk gidder å finne fram godsakene på møkkete føre. Prippa, husker jeg riktig hvis jeg har lest at du har en veteran boble? Isåfall sitter jeg gjerne på hvis mulig:grin:, min egen bil er ikke verdig i gtg sammenheng desverre.
 
Nå må jeg ringe til mc oslo kjenner jeg, er vel to ukers ventetid på å få ut kjøretøyet etter lagring... Så rett på service lokalt, er vel kjøreklar rett over påske......
 
Dette høres i hvert fall ut som noe jeg har lyst til, håper det faller på en dag jeg har tid :). Men etter påske er nok bra, da bør ting være på sommerdekk og god stemning!
 
Helg og fint vær er obligtoriske ingredienser for et velykket treff etter min mening, så lenge kjøretøy skal innvolveres. Tenker at vi bør følge med på værmeldingen så gtg'n klaffer med været og flest mulige deltageres tilgjengelighet. Ligger nok desverre litt frem i tid.
 
Vi kan ta Mai som et foreløpig utgangspunkt. Så for vi håpe sola er med oss.:cool:
 
Med superværet som er om dagen tenker jeg at det er på tide å sette en dato for gtg'n. Siden påsken er foreslått har jeg sett meg ut 5. April. Hvis noen har innvendinger, gi lyd, så fort som mulig.

Oppmøtested med full tank blir på snuplassen ved hovedinngangen til Aker Brygge shopping kl:1200, med avgang kvart over.

Løypa går utover Hurumlandet, over til Drøbak, og inn til byen igjen via gamle mosseveien. For de som ønsker blir det øl og mat etterpå. Hvor kan vi bli enige om etterhvert.

Vel møtt.



Edit: Hvis regnet høljer ned blir det kun øl og mat.;)
 
Må dessverre melde pass. Er speaker i alpinbakken den dagen og håper i tillegg på at det kommer noen og kjøper hytta mi. Nå skal det penger på klokkekontoen, for svarte.

God tur og fornøyelse til alle som deltar.
 
5 April er jeg nedsunket i rødvin og en bok på gården til frøkna i Valdres.

Mai må jo være topp? Je kan itte 6. mai men ellers bør det værra grei skuring tru jæ.

PS. Hvis alle andre kan, må dere får guds skyld carry on:)
 
Er også bortreist mesteparten av påsken. Vi kan godt vente litt lenger for min del så jeg slipper å fryse ræven av meg over fjellet. Har bare perforert racingdress (brrr). Ellers, samme som over.