Oppdatert! MC/BIL- GTG

Dette høres i hvert fall ut som noe jeg har lyst til, håper det faller på en dag jeg har tid :). Men etter påske er nok bra, da bør ting være på sommerdekk og god stemning!

Helg og fint vær er obligtoriske ingredienser for et velykket treff etter min mening, så lenge kjøretøy skal innvolveres. Tenker at vi bør følge med på værmeldingen så gtg'n klaffer med været og flest mulige deltageres tilgjengelighet. Ligger nok desverre litt frem i tid.

Vi kan ta Mai som et foreløpig utgangspunkt. Så for vi håpe sola er med oss.:cool:

Med superværet som er om dagen tenker jeg at det er på tide å sette en dato for gtg'n. Siden påsken er foreslått har jeg sett meg ut 5. April. Hvis noen har innvendinger, gi lyd, så fort som mulig.

Oppmøtested med full tank blir på snuplassen ved hovedinngangen til Aker Brygge shopping kl:1200, med avgang kvart over.

Løypa går utover Hurumlandet, over til Drøbak, og inn til byen igjen via gamle mosseveien. For de som ønsker blir det øl og mat etterpå. Hvor kan vi bli enige om etterhvert.

Vel møtt.

Edit: Hvis regnet høljer ned blir det kun øl og mat.;)

Må dessverre melde pass. Er speaker i alpinbakken den dagen og håper i tillegg på at det kommer noen og kjøper hytta mi. Nå skal det penger på klokkekontoen, for svarte.

God tur og fornøyelse til alle som deltar.

5 April er jeg nedsunket i rødvin og en bok på gården til frøkna i Valdres.

Mai må jo være topp? Je kan itte 6. mai men ellers bør det værra grei skuring tru jæ.

PS. Hvis alle andre kan, må dere får guds skyld carry on:)

Er også bortreist mesteparten av påsken. Vi kan godt vente litt lenger for min del så jeg slipper å fryse ræven av meg over fjellet. Har bare perforert racingdress (brrr). Ellers, samme som over.

Jeg kan i april, bare vegvesenet får fart på kostingen. Ingen av godbilene kjøres ut på disse veiene..

Ellers er mai fullspekket av arrangement, men første helgen i mai er ok, eventuelt den 12. Kan jo eventuelt samkjøres med Vårmønstringen til NSK den 13. Mai.

Jeg prøver å stille på Aker brygge gitt at det blir noe av.

Er det muligheter for oss uten bil (les: bil av betydning) og sykkel, å være med på dette?
Jeg sitter gjerne på...... :), dog er det vanskelig å få til noe i April :(

Jeg har i alle fall én plass ekstra. Dersom grombil nummer to blir klar trenger jeg også en sjåfør til denne. Så det løser seg nok.

Greit, vi kan vente til ut i mai. Egentlig ble jeg bare litt utålmodig siden det er så fint vær.:mrgreen: Kommer med et mer utfyllende svar straks jeg er ferdig på jobb.