OP - den fargerike tråden

Hvis noen vurderer salg av OP 36 mm med blå 3-6-9 urskive, så ta kontakt. Er interessert i kjøp. :)

Velkommen til oss i TS.
Sjekk her: (Kjøp og salg)

Her kan du også legge inn egen annonse for "Ønskes Kjøpt". Det er her du vil nå flest.
Husk å være kritisk når du kjøper. Handler du brukt fra en TS-medlem med etablert forhold så er du tryggere enn på "populistiske fora".

Lykke til.

8

• Liker
Reaksjoner: haukeredet
Da har man fått forsøkt å søke om plass på ventelisten for en av de fargesprakende krabatene.

alltids tillitsvekkende når man under utfylling av skjema blir fortalt at de fleste får avslag, og at man ikke har noen grunn til å tro noe annet nå :mrgreen:

Da har man fått forsøkt å søke om plass på ventelisten for en av de fargesprakende krabatene.

alltids tillitsvekkende når man under utfylling av skjema blir fortalt at de fleste får avslag, og at man ikke har noen grunn til å tro noe annet nå :mrgreen:

Jeg tror det går helt fint, med mindre mye har forandret seg de siste to ukene. Hvilken farge prøver du på?

Jeg tror det går helt fint, med mindre mye har forandret seg de siste to ukene. Hvilken farge prøver du på?

Prøver meg denne, man skulle jo tro at den var såpass ordinær at køen ikke tok helt av.

2020-Rolex-Oyster-Perpetual-41-reference-124300-1.jpg

Jeg har brukt lang tid til å fordøye alle fargene og er fortsatt i tvil på hvem jeg ønsker. Lurer på om jeg må skaffe meg en OP 36mm.
Redd de "knæsje" blir litt voldsomst for meg, og i mangel på hvit skive tenker jeg kanskje på en turkis. Nå er ikke jeg noe moteikon, men vil en turkis skive være vanskelig med tanke på farger på gensere/skjorter?

Og for en som er opptatt av at klokken skal være lettlest, hvilken skive skiller seg ut med tanke på dette synes dere?

Jeg har brukt lang tid til å fordøye alle fargene og er fortsatt i tvil på hvem jeg ønsker. Lurer på om jeg må skaffe meg en OP 36mm.
Redd de "knæsje" blir litt voldsomst for meg, og i mangel på hvit skive tenker jeg kanskje på en turkis. Nå er ikke jeg noe moteikon, men vil en turkis skive være vanskelig med tanke på farger på gensere/skjorter?

Og for en som er opptatt av at klokken skal være lettlest, hvilken skive skiller seg ut med tanke på dette synes dere?

Om du ønsker en lettlest klokke er vel svart skive en sikker vinner? Selv om den kanskje er den «kjedeligste» i den nye fargerike kolleksjonen :)

Har noen status på om de nye OP41 rulles ut til kundene for tiden?

• Liker
Reaksjoner: allak

Da kom telefonen og det ble det ikke plass på ventelisten i denne omgang, disse var det ikke mulig å få tak i (selv med kjedelig skivefarge). Men jeg ble anbefalt å holde øye med Bjerke Pre-owned

"Man vet jo aldri hva som dukker opp der i tiden som kommer."

....:rolleyes:

• Wow
  • Trist
Reaksjoner: Lilac og Grendel
Da kom telefonen og det ble det ikke plass på ventelisten i denne omgang, disse var det ikke mulig å få tak i (selv med kjedelig skivefarge). Men jeg ble anbefalt å holde øye med Bjerke Pre-owned

Det blir jo spennende å se hva prisen blir i "Pre-Owned"-avdelingen.

8

Ingenting som forbauser meg lengre når det gjelder Rolex. Snart selger vel Bjerke sine egne klokker "brukt" (med et lite påslag selvfølgelig, ettersom klokken har blitt pusset og kontrollert - og kunden slipper Finn-nisserunden):)

Ingenting som forbauser meg lengre når det gjelder Rolex. Snart selger vel Bjerke sine egne klokker "brukt" (med et lite påslag selvfølgelig, ettersom klokken har blitt pusset og kontrollert - og kunden slipper Finn-nisserunden):)

-Et slikt stunt ville jeg anta raskt ble fulgt av et brev fra Rolex til Bjerke som viser til deres søknad om å få inndratt AD-statusen, og bekrefter at denne er innvilget...

Blir en vanskelig balansegang for Bjerke, dette. De kan jo knapt nekte å selge ur de selv har i sortimentet brukt, samtidig bør de jo ikke legge til rette for invistering. Markedet betaler dog det markedet er villig til for et ur, samme hva Bjerke måtte mene om saken.

Gjetning? Bjerke løser hodepinen ved å tilby såpass lav innpris for modellene der leveringsstrupingen er aller verst, slik at de fleste som har en å avse heller tar handelen på Finn.

Da slipper de både sutring over at de selger en Sub for 85kkr ny og 150kkr brukt (eller hva de nå enn går for...) - og ekle spørsmål fra Montres Rolex SA.

I tillegg kan de såklart diskret påpeke overfor invistorer at de kan kjøpe uret til bruktbutikken sin, men at det kan bli, hm, komplisert å komme på venteliste for et til, siden det forrige uret uansett ikke lot til å falle i smak...

Husket at vi for to-tre år siden spøkte om at "ja neste klokke det blir venteliste på er vel OP?", og så lo vi godt alle sammen.

Ikke så morsomt nå lengre.

In other news, etter jeg fikk den goddag-mann økseskaft mailen fra Bjerke der jeg får avslag på å stå på en venteliste for et produkt jeg har bestilt gjennom tidligere korrespondanse, svarer de ikke på mail. Stilig.

• Liker
Reaksjoner: OBJ, UJU og Lemen