Jeg har hatt samme oppfatning som deg, at den ruver fælt på håndleddet, og kan virke uproposjonal ift. diameter på 42mm(som er det jeg skal ha). Men etter å ha fått prøvd den på armen, er jeg bare enda sikrere på at dette er rette klokken for meg. Det er den komplette klokke - IMHO.Er litt nysgjerrig på planet ocean om dagen. Tidligere syntes jeg egentlig ikke noe særlig om den, men oppfatninger endrer seg. Så også mine. Jeg har kun sett denne på bilder og i butikkvinduer og lurer litt på dette med høyden på kassa. Jeg er redd den vil ruve for mye på håndleddet. Noen med erfaringer, eller meninger for/mot rundt dette? Tviler vel egentlig på at jeg kommer til å ta skrittet helt ut, og gå for en av disse. Jeg er redd den uansett vil være i største laget for meg, men jeg likte ikke SMP300 noe særlig heller og den er nå (foreløpig) fredet og regnet som en keeper. Interessant å høre hvilke erfaringer folk har rundt dette..
Tykkelsen er jo faktisk bare 2mm høyere enn min gamle SMP, 14,5mm kontra 12,5mm.
Så få prøvd den på armen, og gjør deg opp en mening deretter.
Keeper - til du selger den til megJeg synes virkelig ikke den er så høy og ruvende i kassen, den har ett dypt baklokk men det merkes ikke når den er på armen (bortsett fra når du har den på NATO...)
Dette er det nærmeste jeg har kommet en keeper så langt....
Vis vedlegg 12270Vis vedlegg 12271Vis vedlegg 12272