Omega Seamaster-tråden

Grunnen til at jeg poster her er at jeg har begynt å sikle etter en seamaster, men er usikker på hvilken.



Kjøp en så gammel og rusten som mulig;)

image.jpg
 
Tja, jeg har 19,5-20cm rundt håndleddet, og det gav meg ca 1-1,5cm å brette tilbake. Alt avhengig av hvor varmt/kaldt det var.
Sliter med det samme på de aller fleste andre NATO-remmer, men Omega sine, og et merke som @JørgenO fører i butikken sin, er passe til oss med bjønnelabb.

Har du de fremdeles @JørgenO? Skulle hatt ei sort ei i 22mm.
Har ikke flere igjen dessverre...
 
Hei
Jeg vurderer å kjøpe meg en pent brukt Omega PO, men får ikke helt bestemt meg.

Hva tror folket om å kjøpe en 17 modell GMT med det "gamle verket" altså 8605 verket vs å legge i 12500 kr mer for en 17 modell Chronograf med det nye 9900 verket???

Vil klokkene med de nye Meta godkjente verkene gjøre at vi vil se et ekstra fall i prisene på nyere brukte klokker med de 'gamle verkene'????

Hvor attraktivt antas en GMT med blå skive/bezel og Orang skrift være kontra en kronograf i standard svart??

Noen som kan gi meg sin kvalifiserte gjetning???
 
Redigert:
Det var ikke noe merke. Jeg kjøpte den fra en av våre leverandører, men jeg husker faktisk ikke. Tror jeg begynner å bli gammel...
 
Det var ikke noe merke. Jeg kjøpte den fra en av våre leverandører, men jeg husker faktisk ikke. Tror jeg begynner å bli gammel...
Jeg mener jeg klarte å spore opp merket, men fant ikke remmene på hjemmesiden. Tror de var tysk.
Om hukommelsen blir verre med årene, ligger jeg svett an..