Da må jeg først få tak i claspen, men ingen dum ideAlternativt så bytter du den selv, det er meget lett![]()
Da må jeg først få tak i claspen, men ingen dum ideAlternativt så bytter du den selv, det er meget lett![]()
Så fremt du ikke bor 6 fot under, uten noen form for postgang, så er det ingen problem å handle fra @JørgenO - han senderDa må jeg først få tak i claspen, men ingen dum ide![]()
Flotte saker! takk til alle mann for hjelpSå fremt du ikke bor 6 fot under, uten noen form for postgang, så er det ingen problem å handle fra @JørgenO - han sender![]()
Herlig Individual. Har tatt kontakt med Otteren nå angående en spenne til min 45 mm PO XL 8500. Skal være delenummer 0117STZ001154 har en liten fugl fortalt meg. Antar det er akkurat den samme som du sitter på der uten at jeg er bombesikker. Uansett - får shippe lenken til Otteren for fiks. Har skikkelig lyst til å bruke lenken, men gud bedre så ubrukelig den er uten microadjust.
Bjerke i Nedre Slottsgate var ikke villig til å hjelpe meg slik som Otteren. Nei, da ble det ikke noen orginal
lenke på min PO og det aksepterer ikke Omega. Jeg gadd ikke å gå i noen diskusjon, men forsto at denne
tråden var kjent hos Bjerke. Jeg får heller stikke innom brødrene Larsen i Sandvika.
Er det ikke bare å høre hva @MrMstone vil ha for sin da?Hva tenker dere en pent brukt 2016 mod Planet ocean 8500 (sort bezel/hvite tall) med lenke og original gummi og clasp bør ligge på?
Vil helst ha på gummiEr det ikke bare å høre hva @MrMstone vil ha for sin da?
Hehe. Jeg har ikke gummi til min, kun lenke. Koster vel veil rett i overkant av 50K ny. Og så er det vel vanlig å få rabatter hos Omega ADer? Så jeg vil tippe et sted rundt 38K for en som er noen uker gammel, slik som min, er en fair pris. Og så har du meg da, som ofte selger litt billigere enn fair pris.Er det ikke bare å høre hva @MrMstone vil ha for sin da?
Jo, men om du kjøper en særs pent brukt, så har du jo en del å gå på, og kan kjøpe gummien for det du sparteVil helst ha på gummihar allerede fått et godt tilbud fra AD på lenke