Invistorer ønskes ikke her i Seamaster-tråden og henvises til diverse klokkefora på Facebook. Du burde heller angre på at du solgte en 2254, punktumJeg solgte min for 17, tror det er tre år siden. Angrer litt nå.
Invistorer ønskes ikke her i Seamaster-tråden og henvises til diverse klokkefora på Facebook. Du burde heller angre på at du solgte en 2254, punktumJeg solgte min for 17, tror det er tre år siden. Angrer litt nå.
Takk @hbf Jeg skal selge klokken for min søster, og er selv heller ikke uteksaminert fra Seamaster akademiet. Har riktignok en SM30 fra 1964 som jeg overtok fra min far. Kan jeg spørre om hva som gjør en 2254 fra 2003 ettertraktet?Som de andre her tenker jeg at det er galskap å ville kvitte seg med en 2254, men jeg jaktet jo en selv i fjor og er jo dermed inhabil så klart. Du kan jo ha dine grunner @haknuts som jeg ikke skal legge meg oppi.
Men som innspill til pris så opplevde jeg at 25´ går det mange slitne eksemplarer for, som har byttet hender mange ganger. Jeg jaktet en som hadde bedre tilstand, som var komplett og måtte over 30´ for å finne min. Jeg importerte jo i tillegg så betalte moms på toppen av det igjen. Litt vanskelig å bedømme tilstanden ut i fra de mørke bildene dine, men den er jo komplett og har hatt nylig service - som trekker opp.
Registrerer også at disse har hatt en forsiktig prisoppgang siden jeg kjøpte den. Så om tilstanden på din er bra ville jeg siktet meg inn 30 +/-.
2254 er populær blant entusiaster og er som @andersen skriver ikke lenger i produksjon. Den trekker inspirasjon fra Seamasterne som ble produsert til Ministry of Defense (MOD) med sine sverdvisere og store markører.Takk @hbf Jeg skal selge klokken for min søster, og er selv heller ikke uteksaminert fra Seamaster akademiet. Har riktignok en SM30 fra 1964 som jeg overtok fra min far. Kan jeg spørre om hva som gjør en 2254 fra 2003 ettertraktet?
Du har jo to av disse så her ligger alt til rette for å bli tusionærSorry 39k minstepris![]()
Den ene er svigerfar sinDu har jo to av disse så her ligger alt til rette for å bli tusionær