Omega Railmaster

Hvor mye koster en pen Railmaster på bruktmarkedet? Sannsynligvis må jeg ha 42mm. Kanskje 39mm. 49mm blir for stort...
 
Modell og pris?

Låner et frekt bilde fra WUS :cool:
6950430281_a98491b1c6_b.jpg

Hvilken klokkemodell(tenker på modellnummer) er dette og hva er forventet pris for denne? Regner med at dette er et utgått modell?

Tror jeg har funnet svaret selv:

Omega Seamaster Aqua Terra Chronometer Gents (2803.80.37) - Calibre 2500

Description:
Omega Seamaster Aqua Terra Chronometer. Movement: Omega 2500 Calibre, self-winding automatic chronometer Co-Axial Escapement movement with rhodium-plated finished, 44 hours power reserve. Dial: Blue. Crystal: Domed, scratch-resistant sapphire crystal with anti-reflective treatment inside. Water resistant: 150 meters/ 500 feet. Case: Stainless steel.
 
Redigert:
Hvilken klokkemodell(tenker på modellnummer) er dette og hva er forventet pris for denne? Regner med at dette er et utgått modell?

Er ikke denne helt ny på sihh? Vet ikke nummer men den er griiiiselekker.

En brukt Railmaster må du nok opp på 15-20k+ på bruktmarkedet for et fult sett..
 
Ok, kan dere slutte å snakke om og poste bilder av Railmastere! Leter og leter her etter at jeg var så dum å prøve Timekeeper sin på armen, og er det her som er luremus-tråden

@Timekeeper, er din 39 eller 42mm? For var helt perfekt i størrelse
Og var vel 42mm for jo den som er nesten umulig å finne brukt, typisk.
 
Redigert av en moderator:
Ok, kan dere slutte å snakke om og poste bilder av Railmastere! Leter og leter her etter at jeg var så dum å prøve Timekeeper sin på armen, og er det her som er luremus-tråden

@Timekeeper, er din 39 eller 42mm? For var helt perfekt i størrelse
Og var vel 42mm for jo den som er nesten umulig å finne brukt, typisk.

Min er 42mm hvertfall. De dukker opp i ny og ne, og til en ok pris nå jeg man får nye klokke for pengene.
Kommer du på lyngutt sin gtg 6 Mars FnuSnu99?
 
Redigert av en moderator:
Min er 42mm hvertfall. De dukker opp i ny og ne, og til en ok pris nå jeg man får nye klokke for pengene.
Kommer du på lyngutt sin gtg 6 Mars FnuSnu99?

Takk for mm info:0) og eneste problemet er at i" ny og ne" er så veldig sjeldent.
bortreist ifm jobb til 13.mars dessverre. Hvis ikke hadde det vært hyggelig.
 
http://bit.ly/XaGxuP

Selger har ikke akkurat store historikken å vise til... Er det noen som helst måte å gjøre en handel på Ebay helt sikker for kjøper, eller må du rett og slett bare være trygg på at selgeren er bra?

Kommer nok ikke til å overføre cash til en selger med 20 positive tilbakemeldinger...
 
http://bit.ly/XaGxuP

Selger har ikke akkurat store historikken å vise til... Er det noen som helst måte å gjøre en handel på Ebay helt sikker for kjøper, eller må du rett og slett bare være trygg på at selgeren er bra?

Kommer nok ikke til å overføre cash til en selger med 20 positive tilbakemeldinger...

Hmm 1950 usd er veldig god pris, men hva får man (hvis man får noe i det hele tatt) ? Frakt og moms på toppen er man over 14 000 raskt,hvis den er kosher er den fortsatt uten lenke ser jeg.
 
Ja, og så er den visst 49mm. Tenker jeg skal ha 42 eller 39. Har forresten forsøkt å kontakte deg på PM... *hint hint* :)
 
AT 150 gmt

Hentet denne for en uke siden. Legger ut et bilde tatt med tablet kamera = elendige bilder.

20130227_195113_zps50a78bfd.jpg