Omega Railmaster

Mange som liker å sammenlikne Explorer med Railmaster.. Jeg mener at Railmaster er mer elegant, dressed up og kler desidert best brun kroko. Derfor 2 ganske forskjellige klokker IMO. Jeg ville derfor aldri vurdere Explorer istedet for min Railmaster.
9E8D6DC7-orig.jpg
 
Jeg

SKAL

ha en Railmaster på et eller annet tidspunkt. Helst en 39mm. Føler at jeg må snappe opp en nå før prisene tar helt av, men har ikke råd :(
 
Mange som liker å sammenlikne Explorer med Railmaster.. Jeg mener at Railmaster er mer elegant, dressed up og kler desidert best brun kroko. Derfor 2 ganske forskjellige klokker IMO. Jeg ville derfor aldri vurdere Explorer istedet for min Railmaster.
9E8D6DC7-orig.jpg

når jeg ser slike bilder fatter jeg egentlig ikke hvorfor min IKKE får noe håndleddstid ...... bør gjøre noe med det i helgen :)
 
Blåfargen kan være akkurat det denne klokken trenger. Gleder meg til å se den live. Ser bra ut på bilde i alle fall.
 
Den var rett og slett råfin i blått. Eneste jeg med en gang la merke til, og som jeg ikke er sikker på om jeg liker eller misliker enda, er at minuttviseren og timeviseren er forskjellige. Minuttviseren har pil, og timeviseren er kuttet. Nå klarer jeg ikke å legge merke til noe annet, øynene trekkes til den pilen hele tiden. Kanskje hadde det sett mer estetisk ut om minuttviseren var butt som timeviseren? Sannelig om jeg vet...

Kanskje jeg bare er sær. :oops:
 
BUMP!

Med bilder fra WUS av den nye Aqua Terra i blått.

Nyyydelig. Men akkurat det datovinduet, av alle ting, gir meg ikke fot... :p:eek: Disse kommer vel ikke uten dato?
DSC00561_DxO-X2.jpg

DSC00553_DxO-X2.jpg

DSC00552_DxO-X2.jpg
 
Eg såg Railmaster for nokre dagar sidan og sa: Dette er klokka eg skal ha!

Men så finn eg ut at klokka er ute av produksjon og svært sjeldan på bruktmarknaden. Wtf. Seamaster AT liknar, men (manglar romerske tal etc.) ... Kva Omega sine marknadsfolk tenkjer med (røvi?) når dei brandar alle klokkene sine med same modellnamnet, ja, beats me. Særleg intelligent er det ikkje.

"Kva klokke har du, då?"

"Eg har ein Omega Seamaster."

Javel.

Til slutt ei melding til de som sit med ei Railmaster i skåpet: Klokka er ikkje særleg fin, og marknaden for å selje ho no er perfekt, så legg ho ut her på "Kjøp og salg". :)
 
Eg såg Railmaster for nokre dagar sidan og sa: Dette er klokka eg skal ha!

Men så finn eg ut at klokka er ute av produksjon og svært sjeldan på bruktmarknaden. Wtf. Seamaster AT liknar, men (manglar romerske tal etc.) ... Kva Omega sine marknadsfolk tenkjer med (røvi?) når dei brandar alle klokkene sine med same modellnamnet, ja, beats me. Særleg intelligent er det ikkje.

"Kva klokke har du, då?"

"Eg har ein Omega Seamaster."

Javel.

Til slutt ei melding til de som sit med ei Railmaster i skåpet: Klokka er ikkje særleg fin, og marknaden for å selje ho no er perfekt, så legg ho ut her på "Kjøp og salg". :)

Make me an offer I can't refuse ;)

IMAG0384-1.jpg