Nytt leasingtilbud fra Lervik.

chrbir

Støttemedlem
Medlem
3. nov. 2016
Innlegg
3.936
Sted
Nord i Tåkeheimen
https://lervikur.no/blog/en-ny-mate-a-eie-klokker-pa-tid-leie-bytte-eie

Lervik Ur tilbyr en helt ny løsning som gjør at du ikke må velge bort kvalitet på grunn av pris. For første gang i Norge vil du hos oss kunne inngå en leasingavtale på klokker.

Med TID vil du kunne leie en klokke av oss, og etter tre år vil du kunne bytte dette inn til en ny klokke. Dersom du ikke ønsker å bytte står du fritt til å kjøpe ut klokken og eie den fult og helt.

TID gjør at du kan velge mellom kjente klokkemerker, til et lavt månedsbeløp, med full service og garanti gjennom hele leieperioden. TID gir deg muligheten til alltid å ha det nyeste på markedet.

Slik fungerer TID:

  • Ønsker du å bytte klokken etter tre år, inngår du en ny TID-avtale på 60 måneder med bytterett etter 36 måneder
  • Lever inn den gamle klokken, og nedbetalingene på denne slutter.
  • Innbytte av klokken må skje innenfor avtaleperioden på 36 – 42 måneder. Ønsker du ikke å bytte er klokken ferdig nedbetalt etter 60 måneder, og du kan derfor beholde den.
Låneeksempel: Nominell rente 13,5%, effektiv rente 17,28 %, 30 000 kr, o/5 år, kostnad: 13 817 kr, totalt: 43 917kr.
 
Redigert:
Spørs hvor stort tap/kostnad som kommer av deskdiving etc. Totalen faller nok bedre ut mod å kjøpe, og så flippe når du måtte ønske. For en hyppig flipper er vel tre år lang tid.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Et godt konsept som funker bra med bil og båt. Blir artig å se hvordan dette blir med klokker i praksis, litt redd for overdragelse av leasingkontrakter av klokker blir det nye på finn med #invistorpåslag på en hundrings i måneden
 
Redigert:
Jeg trodde det var 1. april her et lite øyeblikk jeg...

Å leie klokke? Da er du ganske desperat etter å breie deg med en luksus gjenstand du ikke har råd til.
Hva f... er det neste? - lease smykkene til kona i tilfelle du går lei henne eller hun går lei smykkene?
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Oddemann og Grendel
Dette minner litt for mye om noe jeg har sett hos Producer Michael, og jeg har skjønt såpass at veldig få ting fra hans liv fungerer for oss normale mennesker.

"Gjennom hele leieperioden vil du ha service og garanti på klokken. Ingen overraskelser – enkelt og gunstig. "



Er vel de færreste nye klokker som vil trenge service innen de tre årene leasingperioden varer, og garanti eller reklamasjonsrett har man jo uansett.
 
  • Liker
Reaksjoner: hardangervidda
Eller etter endt leietid, store summer til verdinedskrivning pga unormal sltasje og manglende vedlikehold. Nok om dyre koner. Tror Lervik hadde vært bedre tjent med å besvare kundehenvendelser enn å bruke tid på å klekke ut slike dusteprodukter
 
Redigert:
Idiotien har nådd et nytt nivå.
Hadde tenkt å skrive noko. Men.. Orda til Jon Henrik er nok orda eg og ville valt å bruke. Dette er idioti på eit så høgt nivå at... Her skuffer Lervik meg STORT. Eit firma eg har sett opp til tidlegare... Profittjag øydelegg denne hobbyen frå før. Om ADer skal begynne slik så... Uff
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Her skuffer Lervik meg STORT. Eit firma eg har sett opp til tidlegare... Profittjag øydelegg denne hobbyen frå før. Om ADer skal begynne slik så... Uff

-Nå er jeg i og for seg enig i at dette er et produkt jeg kan klare meg uten, men om vi skal være litt kyniske, så ER jo Lerviks jobb å tjene penger nok til å holde firmaet i gang og gi en fornuftig avkastning til eierne; slik sett er nok dette et forsøk verdt for dem. Med litt flaks (for oss) ender jo dette opp med at Lervik om en stund får bedre utvalg i brukte ur...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel