Nye Submariner LV på FINN

Det håper jeg virkelig.;)
Jeg har store forventninger til denne.
Har bare sett den på bilder, og har ikke blitt veldig imponert.
 
Litt OT:

Så en 116610LV med sort skive tilsalgs. Lager Rolex begge?

Hvor så du det? Er du sikker? Det kan jo ha vært en 116610 med grønn bezel montert, eller er kanskje ikke bezelbytte mulig med disse keramiske?
 
Kan se ut som svart skive i litt spesielt lys

attachment.php


attachment.php
 
Jeg har bestilt en i dag. Ankommer om ca. 14 dager :)

Prøvde den på armen for en uke siden og angrer på at jeg ikke plukket den med meg da...
 
Jeg har bestilt en i dag. Ankommer om ca. 14 dager :)

Prøvde den på armen for en uke siden og angrer på at jeg ikke plukket den med meg da...

Du er jo helt uten sidestykke, gleder meg til å se nok en kul klokke i samlingen din. Savner dog flere bilder av AP`n din.
 
Du er jo helt uten sidestykke, gleder meg til å se nok en kul klokke i samlingen din. Savner dog flere bilder av AP`n din.

Jeg skal få tatt flere bilder av klokkene, men akkurat i disse dager domineres tiden av husmaling og noe hektiske dager... Det kommer mer etter hvert :)

Er for øvrig i ferd med å kvitte meg med noen av klokkene som ikke får noe særlig med WT.
 
Er for øvrig i ferd med å kvitte meg med noen av klokkene som ikke får noe særlig med WT.

Du virkelig handler Jayeff:):)
Herlig å kunne leve seg inn i andres situasjon når man ikke har den samme kjøpekraften selv;)
Eller bare høy kreditt grense, men som de i luksusfellen sier, disponible penger er disponible penger;);)
Neida, men det ble en helgrønn eller?
Gleder meg til wristshots!

Hvilke klokker har du tenkt til å kvitte deg med?
 
Tar meg selv i og sitte på iphonen på vorse og følger intenst med her inne i frykt for å gå glipp av noe viktig. Er det da man kan si at man har blitt bitt av basillen?
 
Du virkelig handler Jayeff:):)
Herlig å kunne leve seg inn i andres situasjon når man ikke har den samme kjøpekraften selv;)
Eller bare høy kreditt grense, men som de i luksusfellen sier, disponible penger er disponible penger;);)
Neida, men det ble en helgrønn eller?
Gleder meg til wristshots!

Hvilke klokker har du tenkt til å kvitte deg med?

For å besvare ditt siste spørsmål først: Ja, du er bitt av basillen ;)

Kjøpekraften er ikke basert på kreditt (Jeg er da ikke gal heller :p ) Men, den har likevel sin mørke side...

Det ble helgrønn, ja. Jeg har to sorte sub´er nå. Det får holde, foreløpig :) Jeg gleder meg også til wristshots. Gleder meg i det hele tatt til å få den på armen!
 
Takk for raskt svar:) Da kan jeg henge med i diskusjonene til de andre festdeltagerne.
Som handler om Big Boy's nye album, markedshøyskolen vs. BI, heineken vs. Carlsberg, og om Solli plass fortsatt er hot eller ikke;) God Helg!
 
Tar meg selv i og sitte på iphonen på vorse og følger intenst med her inne i frykt for å gå glipp av noe viktig. Er det da man kan si at man har blitt bitt av basillen?
Ja det er nok det! ingen kjent kur heller.
Begynner du å samle på remmer i tillegg til klokker får du fort "Straptitis"også.lol.
Go helg!