Nye Submariner LV på FINN

Tar meg selv i og sitte på iphonen på vorse og følger intenst med her inne i frykt for å gå glipp av noe viktig. Er det da man kan si at man har blitt bitt av basillen?

Du virkelig handler Jayeff:):)
Herlig å kunne leve seg inn i andres situasjon når man ikke har den samme kjøpekraften selv;)
Eller bare høy kreditt grense, men som de i luksusfellen sier, disponible penger er disponible penger;);)
Neida, men det ble en helgrønn eller?
Gleder meg til wristshots!

Hvilke klokker har du tenkt til å kvitte deg med?

For å besvare ditt siste spørsmål først: Ja, du er bitt av basillen ;)

Kjøpekraften er ikke basert på kreditt (Jeg er da ikke gal heller :p ) Men, den har likevel sin mørke side...

Det ble helgrønn, ja. Jeg har to sorte sub´er nå. Det får holde, foreløpig :) Jeg gleder meg også til wristshots. Gleder meg i det hele tatt til å få den på armen!

Takk for raskt svar:) Da kan jeg henge med i diskusjonene til de andre festdeltagerne.
Som handler om Big Boy's nye album, markedshøyskolen vs. BI, heineken vs. Carlsberg, og om Solli plass fortsatt er hot eller ikke;) God Helg!

Tar meg selv i og sitte på iphonen på vorse og følger intenst med her inne i frykt for å gå glipp av noe viktig. Er det da man kan si at man har blitt bitt av basillen?
Ja det er nok det! ingen kjent kur heller.
Begynner du å samle på remmer i tillegg til klokker får du fort "Straptitis"også.lol.
Go helg!