Dagens klokke

To kolleger av meg snakket så mye om å feste sammen med Bache Gabrielsen at en tredje kollega til slutt spurte om hvem denne personen var og hvorfor de var så opptatt av å invitere vedkommende med på fest :p

:D

Får invitere Herr Daniels også da. Ikke at jeg er noen fan av ham.
 
:D

Får invitere Herr Daniels også da. Ikke at jeg er noen fan av ham.

Det ryktes at han kan skape godt liv på festen :)

Selv har jeg en rendevouz med lord Somersby i aften. Så, ikke så fryktelig sterke saker på meg for øyeblikket.
 
Nyervervelse :)

Fant denne råbillig på et antikvariat :D

Satser på en "livat" kveld i Trondheim :D

P1011089.jpg


-V
 
Ahh, fantastiske 270 igjen! Den feteste klokken på tidssonen spør du meg:cool:. En tykk klokke krever vel en tykk og god rem også.
Takk for kompliment HerrUr:) veldig hyggelig med en annen PAM270 fan! Jeg syns også Paneraier tåler remmer som er bra tykke.
Ha en fin dag!
 
Nå skal vi se - vaskepulver, bleier, dopapir...
Å handle lørdag morgen er skikkelig gøy.:mrgreen:
Da er det godt med trøst på armen!
c629bf0c.jpg
 
Sykkelritt i Pasvikskogene i dag. Kunne ikke drasse rundt på et tungt mekanisk ur, her teller alle gram. På med kvartsen. :D

IMG_6811.jpg
 
Kom over dette forumet for et par uker siden og synes det var mye morsomt klokkestoff her. Dagens bidrag fra meg er min nyeste kjærlighet, som i dag fikk kose seg i sommersolen...
PaneraiRadiomir249WS.jpg
 
Kom over dette forumet for et par uker siden og synes det var mye morsomt klokkestoff her. Dagens bidrag fra meg er min nyeste kjærlighet, som i dag fikk kose seg i sommersolen...
PaneraiRadiomir249WS.jpg

Ojojoj! Det der er etter min mening, sammen med fiddy, Panerais mesterverk!:D
 
Kom over dette forumet for et par uker siden og synes det var mye morsomt klokkestoff her. Dagens bidrag fra meg er min nyeste kjærlighet, som i dag fikk kose seg i sommersolen...

Skikkelig godbit det der Timely:D !!Ikke ofte man ser en vaskeekte "Cali" her. Panerai klassiker syns jeg.