Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

Seiko 5 "Shroudless" Tuna:

attachment.php


attachment.php

Har disse kommet ut for salg noe sted?
 
Har disse kommet ut for salg noe sted?
Jeg finner dem ikke i noen av de vanlige nettbutikkene jeg pleier å bruke. Strapcode har tydeligvis fått tak i dem, så de har sannsynligvis begynt å komme til butikker rundt omkring.

w_seiko-5-srpc67.jpg


w_seiko-5-srpc63-4.jpg


w_seiko-5-srpc65.jpg



Jeg ville sendt en mail til sales@longislandwatch.com og hørt med dem om når de får dem inn, eller rett og slett sendt en mail til Strapcode og spurt hvor de fikk tak i dem.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: cincocientos
Jeg finner dem ikke i noen av de vanlige nettbutikkene jeg pleier å bruke. Strapcode har tydeligvis fått tak i dem, så de har sannsynligvis begynt å komme til butikker rundt omkring.

w_seiko-5-srpc67.jpg


w_seiko-5-srpc63-4.jpg


w_seiko-5-srpc65.jpg



Jeg ville sendt en mail til sales@longislandwatch.com og hørt med dem om når de får dem inn, eller rett og slett sendt en mail til Strapcode og spurt hvor de fikk tak i dem.

De er skikkelige «stunners» de der. Spesielt den turkise og den brune / gylne faller i smak.
 
Teaser for MM300 "blue", som etter hva jeg leser blir limitert til 400 eksemplarer for salg i Thailand(?) med en prislapp på rundt 3000$.

Lumepipen og bezelen viser at denne har den gamle alu-inserten, og ikke keramikk som den grønne.

Kan nok skaffes om man er rask på avtrekkeren. I anmeldelsen til Bruce Williams av den nyeste limiterte "turtle"-modellen forteller han at han kjøpte den fra en asiatisk butikk som heter Top Watch, som visstnok sender over hele verden og får tak i disse sjeldne limiterte modellene. Om man er interessert er kanskje dette en butikk man bør kontakte.

915fb25ad6849e378a1f08b825dcc4ee.jpg
 
Redigert:


03C7E4AF-1B83-4C51-97F6-D1218F3DAB72.jpeg
C14FF6C6-3412-48C4-8015-B7B148510E76.jpeg
DF97FE21-547D-4C83-A99B-21D6A5487CE4.jpeg


Etter et par dager er inntrykket av SRPC95 så langt veldig bra, og jeg er veldig fornøyd med at jeg kjøpte meg en. Skiven er så kul som orange sunburst kan få blitt, og har et finfint spill i seg. Klokka blir levert med både lenke og en blå silikonereim. Jeg synes den gjør seg best på gummi, men kjekt å ha muligheten til å bytte til lenke også. Har i tillegg en gummireim fra Crafter Blue, som jeg synes kvalitetsmessig minner mye om Rubber B- men til en brøkdel av prisen. Alt i alt en killer sommerklokke som ikke koster skjorta! :cool: