Seiko-tråden – løst og fast om Seiko

Seiko 5 "Shroudless" Tuna:

attachment.php

attachment.php

Har disse kommet ut for salg noe sted?

Har disse kommet ut for salg noe sted?
Jeg finner dem ikke i noen av de vanlige nettbutikkene jeg pleier å bruke. Strapcode har tydeligvis fått tak i dem, så de har sannsynligvis begynt å komme til butikker rundt omkring.

w_seiko-5-srpc67.jpg

w_seiko-5-srpc63-4.jpg

w_seiko-5-srpc65.jpg

Jeg ville sendt en mail til sales@longislandwatch.com og hørt med dem om når de får dem inn, eller rett og slett sendt en mail til Strapcode og spurt hvor de fikk tak i dem.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: cincocientos
Jeg finner dem ikke i noen av de vanlige nettbutikkene jeg pleier å bruke. Strapcode har tydeligvis fått tak i dem, så de har sannsynligvis begynt å komme til butikker rundt omkring.

w_seiko-5-srpc67.jpg

w_seiko-5-srpc63-4.jpg

w_seiko-5-srpc65.jpg

Jeg ville sendt en mail til sales@longislandwatch.com og hørt med dem om når de får dem inn, eller rett og slett sendt en mail til Strapcode og spurt hvor de fikk tak i dem.

De er skikkelige «stunners» de der. Spesielt den turkise og den brune / gylne faller i smak.

Teaser for MM300 "blue", som etter hva jeg leser blir limitert til 400 eksemplarer for salg i Thailand(?) med en prislapp på rundt 3000$.

Lumepipen og bezelen viser at denne har den gamle alu-inserten, og ikke keramikk som den grønne.

Kan nok skaffes om man er rask på avtrekkeren. I anmeldelsen til Bruce Williams av den nyeste limiterte "turtle"-modellen forteller han at han kjøpte den fra en asiatisk butikk som heter Top Watch, som visstnok sender over hele verden og får tak i disse sjeldne limiterte modellene. Om man er interessert er kanskje dette en butikk man bør kontakte.

915fb25ad6849e378a1f08b825dcc4ee.jpg

Redigert: