Ny klokke bestillt - fraranet klokke savnet

Noen som har innspill?

Enhver juveler, urmaker kan fikse det.
Hvis denne er som min lenke på monstret SKX781 så må du slå ut noen stift. Ser er greit å se enn urmaker gjøre første gang så kjøper du verktøy til en hyndrings og gjør det sen selv. Jeg betalte 50 hos Bjørklund (eller hva de heter som selger smykker og klokker men ikke Bjerke)

Det er sykt når Politiet må komme med generelle anbefalinger om å ikke ferdes på opplyste, offentlige steder midt i Oslo. Man er opptatt av å bekjempe rasisme og fremmedfrykt, men å bekjempe kriminaliteten som fyrer opp under den er man ikke interessert i, det er mye billigere å skjelle ut de som klager, og da slipper man å gjøre noe slemt mot noen det er synd på.

Uff.

Forskjellige varianter av stoffremmer kan fungere veldig bra. Natovarianten bygger to lag under selve kassen på grunn av det ekstra stykket som skal sørge for at klokken ikke glir av remmen, men har man en litt stiv og solid rem skjer ikke det uansett. Den ekstra lengden på nato reduserer risikoen for å miste klokken når den skal på. Flettede remmer som ikke har hull er lette å få til å sitte perfekt.

Edit: Hmm, ser ut som om 22mm tropisk/flettet ikke er så lett å finne

Enkel boks i papp, matcher vel verdien på dette uret :)
IMG_7174copy.jpg

Pute var det dåg :)
IMG_7172copy.jpg

IMG_7186copy.jpg

Og en liten plastik lapp på spenne og bak :)
IMG_7175copy.jpg

Uten plastic
IMG_7176copy.jpg

Bare et kult bilde :)
IMG_7196copy.jpg

Så kom den på armen, og da ble det slik
IMG_7182copy.jpg

Så et bilde i sort hvit, det liker vi :)
IMG_7231copy.jpg

Takk for det. Må si dette var en rar følelse av glede. Vant til å ha en Tag 4000, å sikkle etter en Submariner, men stadig vekk prioritere anerledes.

Denne solide klumpen har kun en ting som gir den medium feelingen, det er lenken. En litt mer "solid" lenke så ville dette vært meget bra :)

Jeg er fornøyd som bare det, bra klokke som sitter godt på armen og viser tiden presist nok for en automatic. Så er den tung som en sveitzer :)