Ny klokke 7-10 000?

Kjørte til byen i dag. Tror du ikke otteren hadde stengt kun i dag? Det var folk i butikken, men trolig stengt grunnet noe oppussing/reperasjonsgreier. Kom over Bruvik klokken. Den ser bra ut, synd det kun er Quartz modeller av den. Hun startet å prate om Omega og Rolex, da måtte jeg komme meg fort ut. Ellers hadde jeg endt opp med å dra kredittkortet.

Bruvik har også mekaniske klokker :).

Det er ikke sikkert at prisen du kan få i en butikk er så alt for langt unna hva du får på urverket.no - tar du med i betraktningen at du da bygger et forhold til noen du muligens vil ha en del med å gjøre i fremtiden er det ikke så dumt.

Husk forøvrig at 10k nesten er halvparten av hva du kan få en rolex 14060 for..... ;) 3-4000 lagt av i 3 mnd og du kan ha en slik på armen i april! Et par byturer mindre og litt ekstra jobbing......

Og sånn starter det... :p

Hadde jeg fått et tilbud på en pen Rolex 14060 til 20 000,- hadde jeg slått til. Men skal en del til å få et slik tilbud som det ikke er flere om "beinet" på. ;)

Nå ble jeg uansett ganske så klar for en "Hamilton Men's H32616153 Jazzmaster Chronograph Watch" og.

Hm, er det gummiremmen? Uansett, det går nok greit å skvise inn en 22mm NATO, her er noen bilder av en 22mm Lorica-rem (litt nede på siden). Men på min OM er 20mm NATO en perfekt fit, så det vil kanskje se litt "skviset" ut.

IMGP4542.jpg