Kjørte til byen i dag. Tror du ikke otteren hadde stengt kun i dag? Det var folk i butikken, men trolig stengt grunnet noe oppussing/reperasjonsgreier. Kom over Bruvik klokken. Den ser bra ut, synd det kun er Quartz modeller av den. Hun startet å prate om Omega og Rolex, da måtte jeg komme meg fort ut. Ellers hadde jeg endt opp med å dra kredittkortet.
Det er ikke sikkert at prisen du kan få i en butikk er så alt for langt unna hva du får på urverket.no - tar du med i betraktningen at du da bygger et forhold til noen du muligens vil ha en del med å gjøre i fremtiden er det ikke så dumt.
Husk forøvrig at 10k nesten er halvparten av hva du kan få en rolex 14060 for..... 3-4000 lagt av i 3 mnd og du kan ha en slik på armen i april! Et par byturer mindre og litt ekstra jobbing......
Hadde jeg fått et tilbud på en pen Rolex 14060 til 20 000,- hadde jeg slått til. Men skal en del til å få et slik tilbud som det ikke er flere om "beinet" på.
Nå ble jeg uansett ganske så klar for en "Hamilton Men's H32616153 Jazzmaster Chronograph Watch" og.
Noen som vet om størrelse på natorem til Orange monster? 22 mm?
Noen som også har erfaringer med http://www.mamut.net/straps/shop/? leveringstid?
Jeg skulle gjerne bestilt flere remmer fra tidsonen, men det er for lite utvalg, så har kun bestilt en herfra.
Hm, er det gummiremmen? Uansett, det går nok greit å skvise inn en 22mm NATO, her er noen bilder av en 22mm Lorica-rem (litt nede på siden). Men på min OM er 20mm NATO en perfekt fit, så det vil kanskje se litt "skviset" ut.