Ny bil ankommer i morgen og ønsker tips til forebyggende lakkbehandling

Hvor mye koster en sånn Brynhildsen-behandling? Klart det er individuelt fra jobb til jobb, men ca.?

• Liker
Reaksjoner: Svennis
Hvor mye koster en sånn Brynhildsen-behandling? Klart det er individuelt fra jobb til jobb, men ca.?

Du plukker fra en liste. Litt her og litt der. Jeg husker ikke hva jeg betalte... Eller hva jeg shoppet fra listen.

Sjekk prislisten på hjemmesiden. Alternativt (eller om du ikke kjenner faguttrykkene) ta en prat med Mr. Brynhildsen selv.

8

Grattis med nybil da. Får vi ikke bilde av gliset. Samt ny klokke også. Kjenner jeg er litt misunnelig på at jeg ikke venta. Men gikk for sort. Selv om den også vokser på meg.

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Her er den @Tubbs

Golf R 01_LI.jpg

Golf R 02_LI.jpg

Golf R 03_LI.jpg

Takk, blir nok en tur innom denne Brynhildsen når jeg er på de kanter. Snakket med han og han ville at jeg skulle komme innom for en prat, så da gjør vi det :) Litt langt bare sånn på direkten. Takk for alle innspill. Sonen leverer som alltid :)

fin, den der! Skulle gjerne hatt en hvit bil bil med svarte felger selv. Men siden dama krangla kjørte vi kompromiss (svart bil, blanke felger). Her i Berlin parkerer vi på gaten og prøver å blende inn. Takk for gode tips i tråden vedr. detailing!