Ny bil ankommer i morgen og ønsker tips til forebyggende lakkbehandling

Her er den @Tubbs

Golf R 01_LI.jpg

Golf R 02_LI.jpg

Golf R 03_LI.jpg
 
Takk, blir nok en tur innom denne Brynhildsen når jeg er på de kanter. Snakket med han og han ville at jeg skulle komme innom for en prat, så da gjør vi det :) Litt langt bare sånn på direkten. Takk for alle innspill. Sonen leverer som alltid :)
 
fin, den der! Skulle gjerne hatt en hvit bil bil med svarte felger selv. Men siden dama krangla kjørte vi kompromiss (svart bil, blanke felger). Her i Berlin parkerer vi på gaten og prøver å blende inn. Takk for gode tips i tråden vedr. detailing!
 
Sykt kule felger. Takk som deler. Pris på dette?

Felgene er kanskje de drøyeste jeg har sett fra VW: 19’’ Reifnitz felger i matt sort med 235/35 19’’ Pirelli Zero.
Bilen skal bli hentet i morgen. Deler prisen når fakturaen kommer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Der gav du meg en reminder, @Edzilla. Jeg må få ringt Brynhildsen AutoSpa og bestilt ny behandling på IS'en. Det er nå tre år siden, og det var vel 3-5 år som var ideell tid før ny behandling. IS'en har gått i tre år i saltlake mellom oslo og Moss.

Det var ferie da jeg ringte sist...

Han gjør en god jobb, så han skal få gjøre det en gang til! 8-D

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern og Edzilla
Jeg har brukt Opticoat-Pro på 2 biler. Dette er en behandling som er «livsvarig». Ingen etterbehandling anbefales. Det må gjøres av spesialister på nettopp dette og det finnes en i Asker. Asker Auto-spa? Fantastisk resultat, men mye dyrere enn de andre alternativene som er nevnt her.
Venter ny bil til våren og da blir det enten Opticoat- Pro eller helfoliering med klar folie.