NOMOS Glashütte

DSCF4697.jpeg
DSCF4703.jpeg

Er det bare jeg som har blitt lei, eller har Nomos kommet med litt kjedelige lanseringer det siste året eller så?
Jeg får til stadighet epost om at "to dager lanserer vi noe helt nytt som spesielt!" og sånn som nå, så har de lagt på Leger uten grenser-designet på Ludvig og så er det bare litt meh 😞

Synes generelt at Nomos har veldig mye fint. Har to og kunne tenkt meg flere (og jeg er ikke spesielt i klokkeshoppemodus for tiden), men blir litt skuffet hver gang det kommer noe nytt.
Er problemet oversalg i forkant av lanseringen kanskje? In two days’ time we will be presenting something new—a watch that does more than tell the time: it's rare, makes a strong statement, and supports an important cause as well. Problemet er jo at det ikke er nytt, de har jo allerede flere klokker til støtte for leger uten grenser...

Jeg er ikke kravstor, er ikke opptatt av nye og kulere urverk og heller ikke komplikasjoner. Har kost meg stort med lansering av nye farger på Club Campus som har fått det til å rykke i lommeboken, men synes jeg har blitt skuffet mange ganger nå.

/rant
1737703119707.png

Er ikke så lenge siden de klinket til med 31 forskjellige, forholdsvis random, fargeutgaver av Tangente 38, da. Det er vel det mest kreative de har gjort på en stund.

• Liker
Reaksjoner: Bøygen
Er ikke så lenge siden de klinket til med 31 forskjellige, forholdsvis random, fargeutgaver av Tangente 38, da. Det er vel det mest kreative de har gjort på en stund.
Neida, og noen av dem var for så vidt fine. Bare ikke så fine...
Tror det hadde truffet meg bedre om det hadde vært på Club. Jeg synes Tangente kler best å være litt stilren, men det kan jo være at det bare er meg.