NOMOS Glashütte

Hei!
Har alltid hatt sans for Nomos men ikke kommet meg til å handle noe...før nå. Falt helt for siste siste Club Sport Worldtimer. Og var så heldig å gå slå kloa i Canyon. Takk for handelen Otteren!

Har ikke rukket å justere lenka så jeg fant en brun Tropic reim jeg hadde liggende. Tror dette blir årets sommerklokke for meg!
20250528_112847.jpg
20250528_112824.jpg
20250529_170625.jpg
20250529_170858.jpg

Redigert:
Hei!
Har alltid hatt sans for Nomos men ikke kommet meg til å handle noe...før nå. Falt helt for siste siste Club Sport Worldtimer. Og var så heldig å gå slå kloa i Canyon. Takk for handelen Otteren!

Har ikke rukket å justere lenka så jeg fant en brun Tropic reim jeg hadde liggende. Tror dette blir årets sommerklokke for meg!Vis vedlegg 400639Vis vedlegg 400640Vis vedlegg 400641Vis vedlegg 400642
Grattis -vågalt men veldig godt valg. Overraskende fin med tropic rem.

Den lyse passer egentlig på alle versjonene, ser jeg nå.

Ikke så fornøyd med deployant clasp, fordi den er lager for tynnere håndledd enn jeg har. Muligens bespoke reim ville fikset det hvis man bestilte den korte enden av reimen til 85mm i stedenfor 70-75mm. Radien på spennen er for liten/krapp - så enden stikker inn i håndleddet. Kan forsøke å bøye den, men kommer da trolig å knekke den.

Jeg burde nok tatt en arkitektutdanning og spist mindre…Skal prøve om en høyhalset sort genser fikser problemet. LOL.
En litt tykk sort genser under klokken på armen løser nok problemet :)

• Haha
Reaksjoner: Loevhagen