Nok en klokke som jeg ikke har sett her før ...

Når jeg leste dette:

Resten av gjengen er på ferie, og da kan jeg vel prokrastinere litt med en forsinket utpakking av noe
jeg ikke har sett her før (kanskje med god grunn?).

Og så dette bildet:

Var jeg fryktelig redd du var i ferd med å unboxe en Invicta. Beklager, beklager og beklager igjen for at jeg i det hele tatt tenkte tanken.

Med andre ord var innholdet av et helt annet kaliber enn forventet. Dette var virkelig en spenstig og tøff sak. Kult at noen går utenom allfarvei!

Gratulerer så mye med en fantastisk klokke! :D

WOW!! Denne var rå! Aldri sett før. Veldig kult at du tør å bevege deg utenfor de "safe" klokkene som stort sett unboxes her, inkludert av meg selv. Tiltrekkes mer og mer av å finne noe spennende som ikke alle andre har. De har du klart. GRATTIS!! :D

En glede å se slike uvanlige klokker på TS! :D

Gratulerer så mye! Du har en stykk misunnelig med-asylant her ;)

Dette spredte glede på en solfylld dag når man må jobbe inne (riktignok betald arbeidstid)

Grattis med nytt! Du er en mann som tar selvstendige valg og bringer mye flott til oss andres kjennskap, det kan vi like :)

Litt sært men veeeldig kult :) Har aldri sett den før. Stort grattis med et meget tøft ur og noe utenom det vanlige.

Dette er jo rått.
Gratulerer med råflott klokke.:D
Kikket litt på noen GG modeller en gang jeg var på utenlandstur.
De er utrolig rå i levende live.

Gratulerer med flott og spennende sak!

Skriv gjerne litt mer når du har funnet ut om Gentamanufakturet og designet. Den minner jo om flere av Gentas tidligere Bi-retro-modeller, så slektskapet er i hvert fall veldig tydelig.

Tusen takk @Santos-Dumont

Det ER en Bi-retro; jeg tror den heter Arena Bi-Retro eller noe slikt. (Bi-retro fordi både minutter og dato er retrograde, selvsagt.
Hva er forresten "retrograde" på norsk?)

Det er nok ingen ETA; de eneste pekerne jeg fikk opp på søk GG og ETA dreier seg of fakes. Det KAN være
noe Girrard-Perregaux verk som er basis, og det er vel ikke så verst, eller så er det mest in-house. Morsom sak uansett, selv
om viserne kanskje er noe femi. (Hullet i timeviseren virker nødvendig for at man kan kunne se timen, men likevel ...)

Redigert av en moderator: