Nok en klokke som jeg ikke har sett her før ...

En glede å se slike uvanlige klokker på TS! :D

Gratulerer så mye! Du har en stykk misunnelig med-asylant her ;)
 
Dette spredte glede på en solfylld dag når man må jobbe inne (riktignok betald arbeidstid)

Grattis med nytt! Du er en mann som tar selvstendige valg og bringer mye flott til oss andres kjennskap, det kan vi like :)
 
Litt sært men veeeldig kult :) Har aldri sett den før. Stort grattis med et meget tøft ur og noe utenom det vanlige.
 
Dette er jo rått.
Gratulerer med råflott klokke.:D
Kikket litt på noen GG modeller en gang jeg var på utenlandstur.
De er utrolig rå i levende live.
 
Gratulerer med flott og spennende sak!

Skriv gjerne litt mer når du har funnet ut om Gentamanufakturet og designet. Den minner jo om flere av Gentas tidligere Bi-retro-modeller, så slektskapet er i hvert fall veldig tydelig.

Tusen takk @Santos-Dumont

Det ER en Bi-retro; jeg tror den heter Arena Bi-Retro eller noe slikt. (Bi-retro fordi både minutter og dato er retrograde, selvsagt.
Hva er forresten "retrograde" på norsk?)

Det er nok ingen ETA; de eneste pekerne jeg fikk opp på søk GG og ETA dreier seg of fakes. Det KAN være
noe Girrard-Perregaux verk som er basis, og det er vel ikke så verst, eller så er det mest in-house. Morsom sak uansett, selv
om viserne kanskje er noe femi. (Hullet i timeviseren virker nødvendig for at man kan kunne se timen, men likevel ...)
 
Redigert av en moderator:
Takk til alle sammen for hyggelige gratulasjoner.

Gratulerer så synnsykt mye @csabko
Virkelig digger disse klokkene, denne må jeg få tatt en nærmere titt på;)
Godt å se at det er noen som tør kjøpe det utradisjonelle, jeg takker deg for det og at det unboxet noe annet enn Rolex her på TS:mrgreen:

WOW!! Denne var rå! Aldri sett før. Veldig kult at du tør å bevege deg utenfor de "safe" klokkene som stort sett unboxes her, inkludert av meg selv. Tiltrekkes mer og mer av å finne noe spennende som ikke alle andre har. De har du klart. GRATTIS!! :D

Tusen takk, dette er vel den femte som jeg har og som jeg ikke har sett på forumet før. Kanskje med god
grunn, vil noen si. Og i hvert fall to merker som ikke fantes her. La meg også slå et slag for Roger Dubuis'en: "100%" in-house, går som en klokke :), og er meget lekker og bare litt sær.

Jepp, veldig morsomt med annerledes greier, men lukter økonomisk ruin ...

Helt rått. Jeg ble glad av å se denne her. Gratulerer :)

Veldig hyggelig å lese, @Greg Da var det ikke bortkastet å bruke litt av en nydelig sommerdag på
dette :)

En glede å se slike uvanlige klokker på TS! :D

Gratulerer så mye! Du har en stykk misunnelig med-asylant her ;)

Tusen takk, @acnorway (og nok en gang tusen takk for den meget velarrangerte GTG i januar/februar!)

gratulerer så mye med en litt spesiell og tøff sak. Blir spennende å ta den til nærmere øyesyn.

Tusen takk @Timekeeper. Telte/teller på knappene om GTG eller fotball-VM burde prioriteres ... håper jeg vist den frem en dag.

Dette spredte glede på en solfylld dag når man må jobbe inne (riktignok betald arbeidstid)

Grattis med nytt! Du er en mann som tar selvstendige valg og bringer mye flott til oss andres kjennskap, det kan vi like :)

Tusen takk for hyggelige ord, @adamskater

Dette var virkelig noe for seg selv, helt fantastisk design :)
Gratulerer!

Litt sær design i hvert fall ;) Men deilig tyngde med alle tungmetallene

Dette er jo rått.
Gratulerer med råflott klokke.:D
Kikket litt på noen GG modeller en gang jeg var på utenlandstur.
De er utrolig rå i levende live.

Tusen takk, jepp den er ganske rå.

Ha en fin dag, alle sammen!
 
Redigert av en moderator:
Den e' knall.
Kjenner tafsetendensene melde seg.
På et hvert kart er det mange veier og de fører alle til et mål.
Spennende mål din vei har ført deg. :D
 
Gratulerer, det virker som et morsomt ur som kan gi veldig mye klokkeglede.

(så fort på unboxingen og skulle seinere inn å gratulere, så jeg leita i unboxinger etter tråd startet av csabko , men fant ingen, men så har du altså byttet nick.)