Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Ok. Var den klokka ja . Auksjonen stoppa på 280k . Dvs der kom inn bud etter fristen so vart litt diskusjon rundt det.

Ligger nå på finn. #invistor
https://www.finn.no/116858685
Screenshot_20180329-155512.png
 
Redigert:
Nå gjelder det å være pen i tøyet, ha lua i hånda og spørre aller nådigst....



Ubrukt 2018 Rolex Sea Dweller 126600 - «SD43»
130 000,-
Ubrukt Sea Dweller 126600 kjøpt fra norsk AD i 2018. Aldri brukt - all plast på uret. Ingen hairlines. Nypris 101200,- men årevis med venteliste på denne. I tillegg må en søke til styret i butikken for å få lov til å komme på ventelisten for uret. Ønsker henvendelser med fullt navn og nummer og penger på konto før overtagelse. Har gode referanser. Ønsker ikke å bytte i andre ur denne gangen.
Ny eller brukt Ny

default.png

Sea Dweller
Har vært på FINN siden 2007.
Send melding



Svarer vanligvis innen en dag




 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og titan
Ser det legges ut D-blues til 115k nå om dagen. Skylle tro prisene skulle gå litt ned på disse da de ikke ble utfaset i år, men fikk en fordelaktig oppgradering med nytt verk og lenke istedet?

Var sikkert mange som ble skuffet av at den ikke forsvant fra katalogen.
 
INVESTOR!!! Kan dere være så vennlige å skrive dette korrekt fra nå av, så ikke "ocd´n" min går fullstendig amok?
Nå har dette blitt skrevet feil i månedsvis. Det holder nå! ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ
Jeg har allerede satt meg på liste for ti stk fra min lokale AD, betalt depositum med kredittkort fra Bank Norwegian.

...og kjører regningen rett mot am.ex kortet for dobbel bonus oppsamling - super invistor.
Rart ikke flere investorer går til innkjøp av kortterminal o_O
 
INVESTOR!!! Kan dere være så vennlige å skrive dette korrekt fra nå av, så ikke "ocd´n" min går fullstendig amok?
Nå har dette blitt skrevet feil i månedsvis. Det holder nå! ;)
Søk deg tilbake, det er en god grunn til at det såpass lenge har blitt skrevet slik - og nå nærmest har blitt beskrivelse av enkeltes personlighetstrekk.
 
168000 ble bumpet til 50 løk her i februar, ligger nå ute på auksjon med minstepris 64'. Hasaladden som står bak auksjonen har vært så lynfrekk og kopiert så og si hele teksten..

Ser fra historikken at det lå en annen 168000 her til 32' i 2014 :eek:

#invistor :confused:
 
168000 ble bumpet til 50 løk her i februar, ligger nå ute på auksjon med minstepris 64'. Hasaladden som står bak auksjonen har vært så lynfrekk og kopiert så og si hele teksten..

Ser fra historikken at det lå en annen 168000 her til 32' i 2014 :eek:

#invistor :confused:

Godt det er en annen invistor som leder budrunden (med bud på PM?) da.
Da må jo minsteprisen være riktig og troverdig, bare å kjøre på å by over. Eller?

Mulig 64k er rett pris for en 168000, jeg tror de etter hvert vil bli attraktive, men som med alle vintage ville jeg gjerne hatt en litt mer komplett/original, og ikke med vannskadet skive, samt ekstra skive, lenke og boks skaffet i etterkant. For meg er det også lite troverdig å hype klokken så til de grader på forum og instagram (samt nekte for at skiven er vannskadet), for så plutselig å måtte selge. På auksjon. Med en minstepris som burde startet mye lavere. Er ikke det litt av poenget med auksjon, at man skal kunne gjøre et godt kjøp og/eller la markedet bestemme prisen - spesielt om objektet er attraktivt??

Men for å være litt fair, så har han kjøpt boks og lenke siden den lå til salgs her, det koster jo noen kroner.
Og jeg vil nå også påstå at folk for skylde seg selv om de betaler "for mye" for noe. :)
 
Redigert:
Godt det er en annen invistor som leder budrunden (med bud på PM?) da.
Da må jo minsteprisen være riktig og troverdig, bare å kjøre på å by over. Eller?

Mulig 64k er rett pris for en 168000, jeg tror de etter hvert vil bli attraktive, men som med alle vintage ville jeg gjerne hatt en litt mer komplett/original, og ikke med vannskadet skive, samt ekstra skive, lenke og boks skaffet i etterkant. For meg er det også lite troverdig å hype klokken så til de grader på forum og instagram (samt nekte for at skiven er vannskadet), for så plutselig å måtte selge. På auksjon. Med en minstepris som burde startet mye lavere. Er ikke det litt av poenget med auksjon, at man skal kunne gjøre et godt kjøp og/eller la markedet bestemme prisen - spesielt om objektet er attraktivt??

Men for å være litt fair, så har han kjøpt boks og lenke siden den lå til salgs her, det koster jo noen kroner.
Og jeg vil nå også påstå at folk for skylde seg selv om de betaler "for mye" for noe. :)

Har du "funds", har du lov.. ;)o_O Ikke noe vits å by 65k, hvis du kan kjøpe den for "såååå mye mer".. Men må få "funds" først, da.. Mildt sagt inflasjon i slike kommentarer på klokkeriet/rolexforum... Men kan jo være (godt) skjult sarkasme for alt jeg vet...

20180430_172457.png
 
168000 ble bumpet til 50 løk her i februar, ligger nå ute på auksjon med minstepris 64'. Hasaladden som står bak auksjonen har vært så lynfrekk og kopiert så og si hele teksten..

Ser fra historikken at det lå en annen 168000 her til 32' i 2014 :eek:

#invistor :confused:
Akkurat ja, syns den annonseteksten var litt for bra til han å være.
Spammer ned hele feeden gjør han og.