Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Det er vel en grunn til at ordet «sportsidioter» eksisterer?
Man er vel ikke idiot fordi man anerkjenner at et arrangement som foregår hvert fjerde år dytter litt på det mest innrøyka programmet som eksisterer på lineær tv.
Det er noe som heter NRK TV på smartfjernsynet ditt. Der kan du se dagsrevyen hele dagen og i opptak om du vil. Et eldorado vil jeg kalle det! Norge rundt og Fredriksons fabrikk er og tilgjengelig når du måtte ønske.

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Pollux og BigT

Sportsidiotene har på mange områder dårligere evner enn folk som ikke er interesserte i sport, slår en oppsiktsvekkende norsk studie fast.​

Ref. en forskningsartikkel fra NTNU ;)

• Liker
Reaksjoner: andersen

Sportsidiotene har på mange områder dårligere evner enn folk som ikke er interesserte i sport, slår en oppsiktsvekkende norsk studie fast.​

Ref. en forskningsartikkel fra NTNU ;)
… Og tolerante, reflekterte og oppegående mennesker evner å forstå, samt anerkjenne de ulike aspekter av samfunnet. De klarer sogar å forstå at vi er ulike, og at det tidvis må aksepteres at det blir avvik fra den enkeltes «norm». Noen påstår til og med at dette er tegn på både sivilisasjon og demokrati. Det hele uten hverken dårligere eller bedre evner. Du verden!

At Ingvar Ambjørnsen er død. På ingen måte uventet, men jeg hadde nå håpet vi skulle få beholde ham hos de levende en stund til.

Senest i går kortet jeg et opphold på stranden med å lese 'Den Siste Revejakta' for sikkert tyvende gang, og plutselig var det en danske like bortenfor som kom bort for å fortelle hvor høyt hun elsket evnen hans til å skildre personligheter og miljøer litt unna det de fleste anser som normalen.

Sukk. Dette var veldig trist

Man trenger ikke TV nyhetene for å vite hva som skjer i verden.
Man trenger ikke fotball for å ha det gøy med livet sitt.
Den ene spruter gjødsel på gresset hvor den andre ruller seg i.

• Liker
Reaksjoner: andersen
Flytting og salg av leilighet med alt det styret som følger med!

Ikke bare er det i seg selv et fordømt styr, men når gamle synder kommer tilbake for å bite deg i ræva så svir det selvpåførte saltet ekstra godt i såret! Tror vi nærmer oss 50-60k i elektrikertjenester, bytting av kjøkkeninnredning, utvendig vask, fiksing av uteområder/terrasse/blomsterbed, listing, service på vinskap, service på varmepumpe, bortkjøring av søppel og fandens oldemor!

Lessons learned: De billigste på mitt anbud er som regel ikke de beste. Herregud hvor mye tull jeg har rettet opp i!

Ikke bare er det i seg selv et fordømt styr, men når gamle synder kommer tilbake for å bite deg i ræva så svir det selvpåførte saltet ekstra godt i såret! Tror vi nærmer oss 50-60k i elektrikertjenester, bytting av kjøkkeninnredning, utvendig vask, fiksing av uteområder/terrasse/blomsterbed, listing, service på vinskap, service på varmepumpe, bortkjøring av søppel og fandens oldemor!

Lessons learned: De billigste på mitt anbud er som regel ikke de beste. Herregud hvor mye tull jeg har rettet opp i!
Huff. Lykke til.

Famous saying 1: "Lenge etter gleden over lav pris er glemt, husket kostnadene for dårlig kvalitet"
Famous saying 2: "Pay once. Cry once".

If you think it’s expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur.
1000027980.jpg

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen