Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hadde det kun vært mannen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10% av de summene som i dag brukes på oppussing. Det verste er at det er mannen som får skylden når kvinnen finner ut at det er noe hun «hater» med det nye kjøkkenet 🤣
Kvinnfolk har stort sett ingen interesse , og dermed ingen ide om ka slike byggting koster . dvs faktisk koster. så når ho får høre at kjøkkenet koster 100 eller 200k hos Drømmekjøkken så er det det det koster . gulv, tak,rør , elektrikker , flytting av vegger er helt uinteressant å vete kostnaden av

• Liker
Reaksjoner: SGG og Ivar
Hadde det kun vært mannen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10% av de summene som i dag brukes på oppussing. Det verste er at det er mannen som får skylden når kvinnen finner ut at det er noe hun «hater» med det nye kjøkkenet 🤣
Det stemmer nok det. Men en kan også snu på dette:

«Hadde det vært kvinnen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10 % av de summene som i dag brukes på klokker»😁

Det stemmer nok det. Men en kan også snu på dette:

«Hadde det vært kvinnen som bestemte hadde vi garantert brukt mindre enn 10 % av de summene som i dag brukes på klokker»😁
Stemmer, da ville vi brukt ENDA mer på oppussing, klær, hudprodukter og fancy ferier. Pleier å unnskylde mine laster med å påpeke at tross alt så er en klokke som er kjøpt for «korrekt pris» noe man som regel får igjen ved salg, i motsetning til det kona bruker 99.999999% av pengene på….

Det har noe med regelen at man skal «buy assets, not liabilities». Nå kan en klokke selvsagt være en ekstremt dårlig investering også men det er langt igjen til det kvinner stort sett bruker penger på, sett i lys av økonomiske investeringer selvsagt, men man skal jo leve også.

Redigert:
Lysregulert veiarbeid - uten et forbanna menneske som jobber på strekningen - i ukevis. Hva er greia?!

Folk som ikke har skamvett nok til å legge igjen kontaktinfo ved parkeringsbulk. Måtte vedkommendes lilletær ALLTID finne de skarpeste møbelhjørner med største mulige kraft!!

Det er nok heller slik at de blir statsministre og generalsekretærer i NATO.

(beklager innlegg som kan beskyldes for å ha politisk slagside, og full forståelse for sletting, men dette ble for a propos og fristende)

Redigert:
Det er nok heller slik at de blir statsministre og generalsekretærer i NATO.

(beklager innlegg som kan beskyldes for å ha politisk slagside, og full forståelse for sletting, men dette ble for a propos og fristende)

Null problem.

Dette er sånn halvveis relatert til noe i tråden, er ikke helt irrelevant for tiden vi er i, og kunne blitt delt med glimt i øyet under de fleste middagsselskaper. OK, så blir tante Målfrid litt furt (hun var medlem av SV i sin ungdom, så ble hun mellomleder i det offentlige og arvet litt penger, og har vært trofast medlem av AP-menigheten de siste 20 årene), men det går raskt over etter et halvt glass rødvin.

Problemene starter først når onkel Olav begynner å presentere hele listen med "korrupte" Arbeiderparti-politikere med HØY UTESTEMME – alt fra skattehykleri fra Jens og Gro til triksing med pendlerboliger og hurragutter som seksuelt trakasserer. DETTE SKAL ALLE I SELSKAPET FÅ HØRE!!!

Nå har gamle nabo Michel fått sitt "cue". Glem parkeringsbulk og profilerte syndere – spenn deg fast for siste nytt om den faens kulturkrigen, statusrapport på den helvetes masseinnvandringen i Europa, og avsluttende foredrag om de forbanna Clintons, Rockefellers, Soros og illuminati.

Vil du gå sier du? Nei, du må sitte å spise opp middagen din, og etterpå er det dessert...

I Oslo foregår det slik i årevis. Bare det å bygge en fartsdump tar minimum 1 år med stengte veier, omkjøring….., omsider når arbeidet er ferdig er det på’n igjen etter 14 dager. Nylagt asfalt ser ut som et lappeteppe før den er størknet

• Liker
Reaksjoner: Eternamaniac
Bare det å bygge en fartsdump tar minimum 1 år

Jeg er ganske sikker på at det var "nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition" i hine hårde dage, da de prøvde å bygge fartsdumper utti mitt barndoms nabolag og de trengte kanskje 10 forsøk fordi de lokale drittungene stilte med trillebår og kjørte vekk alle de utplasserte materialene hver natt.

Innbrudd i bilen:mad: Lite til ingen materielle skader, men en barnevogn i minus. Satans irriterende.

Oppdatering: Jeg poster svært sjelden noe på sosiale medier, men gjorde det i dag. Det resulterte i at vi fikk tips om at vognen stod henslengt et stykke ned på Grünerløkka. Kjørte ned umiddelbart og vognen er nå tilbake i hus. Tilsynelatende i fin stand.

Redigert:
Folk i lunsjkø som står og lurer på "...hm...hm...skal jeg ha en eller to tomater...la meg se...en...nei jeg tar to...nei vent litt..." og driter fullstending i folka bak i køen som gjerne skulle hatt litt lunsjmat. Måtte være deilig å vært så jævla bedøvet.

• Liker
Reaksjoner: TomB
Folk i lunsjkø som står og lurer på "...hm...hm...skal jeg ha en eller to tomater...la meg se...en...nei jeg tar to...nei vent litt..." og driter fullstending i folka bak i køen som gjerne skulle hatt litt lunsjmat. Måtte være deilig å vært så jævla bedøvet.
Dette gjelder også for folk som, til tross for at de befinner seg på en flyplass og i en sikkerhetskø, blir like overrasket over at de ikke kan gå igjennom med belte, briller, flere liter vann og uten å ta ut pcen. Snakker meg om bevisstløse mennesker..

Dette gjelder også for folk som, til tross for at de befinner seg på en flyplass og i en sikkerhetskø, blir like overrasket over at de ikke kan gå igjennom med belte, briller, flere liter vann og uten å ta ut pcen. Snakker meg om bevisstløse mennesker..
Sist jeg fløy fra Aberdeen (tror jeg det var..) Fikk vi streng beskjed om at man ikke! skulle ta ut laptop... Thats a first. (Sorry avsporing)

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Arlanda har også de scannerne som gjør at man slipper å ta ut pc-en.
Kan ikke like at Oslo lufthavn ikke har det. Kan heller ikke like at jeg ikke får plass i det røret man tilfeldig blir trukket ut til å stå i.

Har følelsen av at dette i stor grad er folk som ikke har gjennomført førstegangstjenesten. Opplever at de som har vært innom Forsvaret har en sterk og vedvarende 'Soup Nazi' tilnærming til kø.