…så nettopp derfor gikk jeg ut i går og sa jævla høyt "Voff, voff, voff…gneldre..bjeff, bjeff, voff…vooooooff!"Men det er like fullt kjøteren som står ute, ikke eieren.
Hjelper lite å be eieren om å holde kjeft og reise til h…, når det er bikkjebeistet som står der og gneldrer.
Er ikke helt sikker på om det er den beste måten å bygge godt naboskap, men det er jo veldig morsomt…så nettopp derfor gikk jeg ut i går og sa jævla høyt "Voff, voff, voff…gneldre..bjeff, bjeff, voff…vooooooff!"
Det tok ca. 3 minutter, så var eierne og bikkja innendørs. Artig. De var tydeligvis ikke helt hemmet og tok tydeligvis "hintet". Det er von i hengende pesende tunge...
Skal ikke bygge naboskap på ferie og Airbnb.Er ikke helt sikker på om det er den beste måten å bygge godt naboskap, men det er jo veldig morsomt![]()
Jeg håper noen filmet dette…så nettopp derfor gikk jeg ut i går og sa jævla høyt "Voff, voff, voff…gneldre..bjeff, bjeff, voff…vooooooff!"
Det tok ca. 3 minutter, så var eierne og bikkja innendørs. Artig. De var tydeligvis ikke helt hemmet og tok tydeligvis "hintet". Det er von i hengende pesende tunge...
Hvor drita var du når du gjorde dette?…så nettopp derfor gikk jeg ut i går og sa jævla høyt "Voff, voff, voff…gneldre..bjeff, bjeff, voff…vooooooff!"
Jeg bruker å gjøre det på en av løperutene mine. Ett av husene langs ruta har en liten gneldrikjeft som står ute støtt og stadig bak et tett gjerde.Hvor drita var du når du gjorde dette?
For guds skyld, hold deg unna "Dagens sko" tråden. Det kan bli traumatisk for deg. "Dagens hund" også forresten. Da begynner du bare å bjeffe.Bilder av klokker med føtter i bakgrunnen.
![]()
Bilder av klokker med føtter i bakgrunnen.
![]()
I går var det kona som hjalp en stakkars dame for å få pakken sin fra automaten.DSB-appen. En utsøkt studie i direkte brukerfiendtlig design.
I dag: Åh, det er en feil på vår underliggende betalingsløsning, så vi får ikke prosessert betalingen din for gårsdagens tur.
Det må imidlertid betales før man får lov til å starte på en ny tur - men det går altså ikke grunnet feil hos DSB.
Da får vi heller snike - og nåde den billettkontrollør som måtte prøve seg på å kjefte meg opp...
Nyheter kan man se og høre hele døgnet så det kan vel umulig være noen krise. Fotball er livets nektar.Fotball!
Generelt, men spesielt at damefotball skal være så allment viktig, at nyhets sendinger på NRK må forskyves.
Griner du over forskjøvede nyhetssendinger i 2025 blir det et tungt liv. Snakk om å ta retro på alvor! Heia gode idrettsarrangement å følge med på!Nyheter kan man se og høre hele døgnet så det kan vel umulig være noen krise. Fotball er livets nektar.
Helt enig i det. Det betyr allikevel ikke at man faktisk må anerkjenne at større idrettsarrangement faktisk foregår. Nyt lørdagen i sola!Det er vel en grunn til at ordet «sportsidioter» eksisterer?