Heteslag!
Sånne ting som man leser skrekkhistorier om i avisen fra syden og sånn.
Vel….etter 9 timer fysisk arbeid i hagen igår hvor det ble båret og lagt cirka 6 tonn med rullestein, etterfulgt av en liten mil tur med hundene hvor store deler av dagen ble tilbrakt med minimalt med klær så oppdager jeg at jeg er blitt temmelig solbrent.
Når jeg våkner idag å karrer meg ut av senga så er jeg altså så svimmel og «tomsete» i hele kroppen, og har tilnærmet null kontroll på armer og bein.
For å legge inn noe klokkerelatert så ble Garmin Fenix klokken ett godt verktøy idag der en noe forhøyet hvilepuls eskalerte kraftig når jeg reiste meg med medfølgende svimmelhet og enorm kaldsvetting.
Etter å ha konsultert med legevakt så sender de en ambulanse og frakter meg til lege for videre undersøkelser.
Blir hjemsendt med beskjed om å få i meg rikelig med drikke og holde meg unna solen idag.
Horisontalen er den eneste stillingen som fungerer for meg idag, med ett håp om at dette bedrer seg snarest.
Ikke til å spøke med dette her, en utrolig kjedelig tilstand å være i når det endelig er sommervær ute….