Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Men det er like fullt kjøteren som står ute, ikke eieren.
Hjelper lite å be eieren om å holde kjeft og reise til h…, når det er bikkjebeistet som står der og gneldrer.
…så nettopp derfor gikk jeg ut i går og sa jævla høyt "Voff, voff, voff…gneldre..bjeff, bjeff, voff…vooooooff!"

Det tok ca. 3 minutter, så var eierne og bikkja innendørs. Artig. De var tydeligvis ikke helt hemmet og tok tydeligvis "hintet". Det er von i hengende pesende tunge...

• Haha
Reaksjoner: Preacher og Bøygen
…så nettopp derfor gikk jeg ut i går og sa jævla høyt "Voff, voff, voff…gneldre..bjeff, bjeff, voff…vooooooff!"

Det tok ca. 3 minutter, så var eierne og bikkja innendørs. Artig. De var tydeligvis ikke helt hemmet og tok tydeligvis "hintet". Det er von i hengende pesende tunge...
Er ikke helt sikker på om det er den beste måten å bygge godt naboskap, men det er jo veldig morsomt :LOL:

Er ikke helt sikker på om det er den beste måten å bygge godt naboskap, men det er jo veldig morsomt :LOL:
Skal ikke bygge naboskap på ferie og Airbnb. ;) I en verden der de siste 15 bilskiltene før huset har 12 ulike nasjonaliteter, så er det herlig at "voff" er såpass esperanto. I alle fall hvis man sier det høyt - og repetitivt fra egen takterrasse.

Jeg håper noen filmet dette 🤣

Hvor drita var du når du gjorde dette?

• Liker
Reaksjoner: BigT
Jeg håper noen filmet dette 🤣
Ligger på YouTube allerede..
1752666089481.gif

Hvor drita var du når du gjorde dette?
Jeg bruker å gjøre det på en av løperutene mine. Ett av husene langs ruta har en liten gneldrikjeft som står ute støtt og stadig bak et tett gjerde.

Hvis den bjeffer når jeg kommer forbi så svarer jeg med ett bjeff med min dypeste basstemme, svinger venstre i neste kryss og flirer godt mens panikken tar plenskiteren bak gjerdet. Man får ikke mer moro enn man lager selv. :mrgreen:

Å ha en kartleser som ville slitt med å finne veien ut av en våt papirpose, samtidig som det uttrykkes stor misnøye med at jeg ser ut til å finne frem helt fint med litt bistand fra Google maps.

Kartapper er jo så distraherende der de sier ifra om hvordan man skal plassere seg i neste kryss et par titalls sekunder før det gjelder, må vite.

(I sterk kontrast til den selvutnevnte kartleserens tilnærming: "Her fremme skal du ta til, øøøh... Ooops, jeg tror du skulle tatt av der. Bak oss, altså.")

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Preacher og andres